اخبار بازی

استودیو سازنده Redfall در حال توسعه یک بسته الحاقی برای این بازی بود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا تا قبل از اینکه مایکروسافت استودیو Arkane Austin را تعطیل کند، آن‌ها هنوز روی به‌روزرسانی‌ها و محتوای پس از عرضه Redfall کار می‌کردند.

با تعطیل شدن Arkane Austin و عرضه یک آپدیت بزرگ برای Redfall، بازیکنانی که Hero Pass بازی را خریداری کردند، هیچ محتوای جدید دیگری از بازی دریافت نخواهند کرد. سرورهای آن در حال حاضر آنلاین هستند، اما حالت آفلاینی که قرار بود در دسترس قرار بگیرد مسلما لغو خواهد شد. با وجود عدم انتشار به‌روزرسانی جدید برای Redfall، رسانه IGN گزارش می‌دهد که این توسعه دهنده قبل از تعطیل شدن، در حال کار روی یک نقشه راه برای بازی بود.

این نقشه راه خبر از ساخت DLC و به‌روزرسانی‌های بیشتری برای بازی می‌داد، محتوای Hero Pass قرار بود شامل دو شخصیت جدید باشد و برای عرضه در هالووین امسال برنامه‌ریزی شده بود. انتظارات زیادی برای بهبود بازی Redfall وجود داشت، بنابراین تعطیلی استودیو آرکین آستین ممکن است واکنش منفی بازیکنان این اثر را به همراه داشته باشد. ایکس‌باکس و بتسدا به طور رسمی در این مورد اظهار نظر نکرده‌اند.

صرف نظر از این اتفاقات، کسانی که Hero Pass را با نسخه Bite Back یا ارتقای پریمیوم آن خریداری کرده‌اند، واجد شرایط ریفاند هستند. هنوز جزئیات تکمیلی اعلام نشده است، بنابراین منتظر بروزرسانی های بیشتر در روزهای آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید