اخبار بازی

آپدیت نهایی بازی Redfall به زودی منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به‌روزرسانی شماره 4 Redfall همچنین سیستم Nest و مشکلات حالت تک‌نفره را اصلاح می‌کند. جزئیات رسمی و پچ نوت به زودی ارائه خواهد شد.

با وجود اعلام خبر پایان پشتیبانی از بازی Redfall، Arkane Austin انتشار آپدیت نهایی آن را تایید کرده است. این استودیو در یک توییت جدید اعلام کرد که آپدیت شماره 4 بازی کماکان در دست توسعه است و امکان Pause کردن حین بازی به صورت تک‌نفره و حالت آفلاین را به آن اضافه می‌کند. علاوه بر این، سیستم‌های Neighborhood و Nest در این آپدیت اصلاح خواهند شد.

هیچ تاریخ انتشاری ارائه نشده است، اما سازنده گفته است که جزئیات بیشتری را «به زودی» به اشتراک خواهد گذاشت. گزارش IGN ادعا می‌کند که این به‌روزرسانی در ماه مه منتشر می‌شود، اما با توجه به بسته شدن ناگهانی استودیو، عرضه آن احتمالا به جلو کشیده شده است. زمان مشخص خواهد کرد، پس با ما همراه باشید.

متاسفانه، دارندگان Hero Pass احتمالا دو شخصیتی که قرار بود در ماه هالووین عرضه شوند را دریافت نخواهند کرد. استودیو Arkane برای دارندگان Bite Back Edition (که شامل Hero Pass نیز می‌شود) اعتبار ارائه می‌کند، به این معنی که احتمال عرضه این محتویات اضافه در آینده کم است.

بازی Redfall برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، PC و کاربران سرویس گیم پس در دسترس است. سرورهای بازی نیز در حال حاضر به صورت فعال به کار خود ادامه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید