اخبار تکنولوژی

طراحی و مشخصات Redmi A3 لو رفت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۶ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مشخصات و رندر جدید گوشی ردمی A3 فاش شده است. این دستگاه به عنوان جانشین ردمی A2 قرار است وارد بازار شود و از تراشه مدیاتک بهره می‌برد.

رندرها نشان می‌دهند این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز عرضه می‌شود. همچنین پوستری از قاب پشتی آن درز کرده که طراحی دایره‌ای شکل برای ماژول دوربین را نشان می‌دهد. ردمی A3 از نمایشگر ۶/۷۱ اینچی LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز، شارژ ۴۰۰ نیت و نسبت ۲۰:۹ بهره می‌برد. این نمایشگر توسط شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود. تغییر از نمایشگر ۶۰ هرتز به ۹۰ هرتز یکی از برجسته‌ترین بهبودی‌های این مدل نسبت به نسل قبل است.

به سراغ مشخصات دوربین ردمی A3 می‌رویم. طبق اطلاعات، دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. همچنین دوربین سلفی مبتنی بر سنسور ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی مقرون به صرفه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات مانند نسل قبل هستند.

ردمی A3 با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 عرضه می‌شود. از کارت حافظه microSD و اندروید ۱۳ Go پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌ها عبارتند از: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و GPS. ابعاد ۹.۰۹ در ۱۶۴.۹ در ۷۶.۷۵ میلی‌متر و وزن ۱۹۲ گرم.

نظر شما در مورد میان‌رده اقتصادی جدید شیائومی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید