اخبار تکنولوژی

اولین تلویزیون هوشمند شیائومی با سیستم عامل fire os عرضه می‌شود

اولین تلویزیون هوشمند شیائومی با سیستم عامل fire os عرضه می‌شود
نویسنده : عضو تحریریه۲۰ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

غول فناوری چینی قصد دارد که با راه اندازی Redmi Fire TV در هند، مجموعه تلویزیون‌های هوشمند خود را گسترش دهد. این شرکت در توییتر اعلام کرده است که Redmi Fire TV در تاریخ 14 مارس عرضه خواهد شد. با این حال، شیائومی هنوز مشخصات این تلویزیون را تایید نکرده، ویژگی‌های ادعا شده قبل از عرضه به صورت آنلاین در وب‌سایت‌ها ظاهر شده است.

در همین حال، این شرکت همچنین تلویزیون Redmi Fire را در وب سایت آمازون تبلیغ کرده است.

مشخصات احتمالی تلویزیون هوشمند شیائومی

طبق تیزر تبلیغاتی منتشر شده برای این تلویزیون هوشمند، شیائومی قول داده است که با Fire OS 7 یک تجربه ممتاز ارائه دهد. تلویزیون دارای یک کنترل هاب هوشمند است و کنترل از راه دور جدید با یک میانبر برای Alexa به جای Google Assistant همراه با دکمه‌های راه اندازی سریع برای Prime Video ارائه می‌شود.

این دستگاه در مقایسه با سایر مدل‌هایی که سیستم عامل Android TV را اجرا می‌کنند، اولین تلویزیون این شرکت خواهد بود که از سیستم عامل Fire OS پشتیبانی می‌کند. این شرکت تایید کرده است که اندازه تلویزیون با اندازه صفحه نمایش 32 اینچی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود تلویزیون Redmi Fire دارای قاب فلزی است و همچنین ادعا می‌شود که تصاویری فوق‌العاده و تجربه صوتی بی‌سابقه‌ای ارائه خواهد داد. این تلویزیون احتمالا با طیف وسیعی از گزینه‌های اتصال شامل Wi-Fi دو بانده، بلوتوث 5.0، Airplay و Miracast عرضه می‌شود.

علاوه بر این، تلویزیون در بسته بندی سازگار با محیط زیست عرضه می‌شود که به عنوان یک واحد ذخیره سازی Mi Bunny باز می‌شود. شیائومی در ابتدا این ابتکار را در سال 2021 با عرضه سری Redmi Smart TV X معرفی کرد.

جدا از وب سایت رسمی، Redmi Fire TV از طریق وب سایت آمازون نیز به فروش می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید