اخبار تکنولوژی

انتشار بروزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ برای ردمی K30 پرو و Mi 10T پرو

انتشار بروزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ برای ردمی K30 پرو و Mi 10T پرو
نویسنده : عضو تحریریه۱۰ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بدون اغراق می‌توان گفت که سری ردمی k30 یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های ساخته شده توسط برند شیائومی بوده‌است. شیائومی تلفن‌همراه ردمی K30 پرو را با نام پوکو F2 پرو در بازارهای جهانی عرضه کرد و ردمی K30S اولترا را نیز با نام شیائومی Mi 10T پرو در خارج از چین به‌ فروش رساند. اکنون شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای ردمی K30 Pro و شیائومی Mi 10T pro منتشر کرده‌است.

هر دو دستگاه ردمی k30 پرو و ردمی k30s الترا بروزرسانی MIUI 14 را به ترتیب با شماره ساخت MIUI 14.0.5.0.SJDCNXM و MIUI 14.0.3.O.SJKCNXM دریافت کرده‌اند. حجم این بروزرسانی تقریباً 1.0 گیگابایت برای هر دو دستگاه برآورد شده‌است. با توجه به اینکه این آپدیت برای نسخه های چینی منتشر شده است، انتظار می رود POCO F2 Pro و Mi 10T Pro به زودی این آپدیت را در بازار جهانی دریافت کنند.

بروزرسانی MIUI 14 چه تغییراتی را برای ردمی K30 پرو و K30S اولترا به ارمغان می‌آورد؟

طبق اطلاعات منتشر شده توسط گیزموچاینا، بروزرسانی جدید، حجم کمتری را اشغال می‌کند و در عین حال سرعت عمل تلفن‌همراه را ارتقا می‌بخشد و از طرفی امکانات شخصی‌سازی در تلفن‌همراه را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

از دیگر امکاناتی که این بروزرسانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌توان به نمادهای بزرگ با ظاهر جدید برای صفحه اصلی اشاره کرد و از طرفی پوشه‌های صفحه اصلی تنها با یک ضربه امکان دسترسی به برنامه‌ها را فراهم می‌کنند.

همچنین در بروزرسانی اخیر قابلیت جست‌وجو در تنظیمات و نمایش سوابق جست‌وجوهای انجام‌شده و دسته‌بندی‌ آن‌ها فراهم شده‌است و پایداری تلفن‌همراه ارتقا پیدا کرده‌است و وصله‌ی امنیتی فوریه‌ی ۲۰۲۳ اندروید نیز در آن اعمال شده‌است.

گفتنی است که بروزرسانی MIUI 14 به صورت تدریجی خواهد بود و در صورتی که هنوز آن را دریافت نکرده‌اید باید کمی بیشتر صبر داشته باشید. با مراجعه به بخش About در برنامه‌ی Settings می‌توانید دریافت آپدیت جدید را به‌طور دستی بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید