اخبار تکنولوژی

اندروید 13 سوار بر MIUI14 برای ردمی نوت 11 پرو عرضه شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شیائومی سرانجام اندروید 13 را سواربر رابط کاربری MIUI14 را برای یکی از پرفروش‌ترین میان‌رده‌های خود منتشر کرد. از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی می‌توان به آیکن‌های بزرگ، رابط کاربری بازطراحی شده و بهینه‌سازی‌ در مصرف حافظه رم و باتری اشاره کرد. شیائومی تلاش کرده تا حجم MIUI 14 را تا بالاترین حد ممکن کاهش دهد تا فضای کم‌تری را نسبت به رام‌های قبلی این کمپانی اشغال کند.

تقریبا می‌توان گفت ردمی نوت 11 پرو جز آخرین گوشی‌هایی است که MIUI 14 را دریافت می‌کند و دیگر گوشی‌های شیائومی پیش از این نسخه چهاردهم از رام اختصاصی شیائومی را دریافت نموده‌اند و ردمی نوت 11 پرو 4G جز آخرین دسته از گوشی‌]ای شیائومی است که MIUI14 را دریافت می‌کند.

ردمی نوت ۱۱ پرو 4G در سال 2022 همراه با اندروید 11 سواربر MIUI 13 عرضه شد. این گوشی جذاب میان‌رده از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی، چیپست MediaTek Helio G96 و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است. این گوشی پیش از این عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشته بود، اما حالا بعد از دریافت آپدیت می یو آی 14 پیشرفت چشم‌گیرتری در عملکرد آن حاصل خواهد شد.

MIUI14 برای گوشی شما هم منتشر شده است یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید