اخبار تکنولوژی

ردمی نوت 12 پرو در جیب مرد هندی منفجر شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازهم شیائومی، بازهم انفجار! این بار ردمی نوت 12 پرو نقش اول داستان را ایفا می‌کند.

سری Redmi Note 12 چند هفته پیش به صورت جهانی معرفی شد و شایعات حاکی از آن است که Redmi Note 12 Pro کاربر در حالی که به شارژر متصل نبود، منفجر شد. 

صاحب ردمی نوت 12 پرو منفجر شده، گرما را در جیب خود احساس کرد و بلافاصله گوشی را بیرون آورد. خوش‌بختانه وی هیچ گونه آسیب جسمی ناشی از این حادثه را گزارش نکرده است.

ما تصاویری از Redmi Note 12 Pro منفجر شده را داریم، اما توییت‌های ناوین دایه در مورد این حادثه در حال حاضر در حساب کاربری او موجود نیست.

او در یک توییت گفته بود:

با عجله گوشی‌ام را از جیبم بیرون می‌آورم و روی زمین می‌گذارم تا آتش نگیرد. خدا را شکر هیچ آسیبی به سلامتی من وارد نشده است، اما گوشی کاملاً از بین رفت. در زمان این حادثه تلفن در حال استفاده یا شارژ شدن نیست.روز بعد با خدمات مشتری REDMI تماس گرفتم.

شیائومی هنوز در مورد این انفجار اظهارنظر رسمی‌ای منتشر نکرده است. ما قبلاً در مقالات قبلی خود در مورد تلفن های هوشمند در حال انفجار شیائومی صحبت کرده ایم و گوشی ها معمولاً این مشکل را به صورت اپیدمی ندارند.

برخلاف فاجعه گلکسی نوت 7 سامسونگ، کم پیش می‌آید که گوشی‌های دیگر به صورت اپیدمی دچار احتراق شوند و مناطقی که گوشی‌های شیائومی منفجر می‌شوند معمولاً در کشورهای آسیایی مانند چین و هند است. هرگونه خبر انفجار گوشی یادآوری می‌کند که گوشی خود را با استفاده از یک شارژر تایید شده شارژ کنید و آن را به گونه ای حمل کنید که در صورت انفجار، آسیب احتمالی به بدن شما به حداقل برسد.

دیدگاهتان را بنویسید