اخبار تکنولوژی

پرچمداران چینی در اروپا عرضه خواهند شد

پرچمداران چینی در اروپا عرضه خواهند شد
نویسنده : عضو تحریریه۲۰ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

غول فناوری چینی، شیائومی، در رویداد منطقه‌ای که در آتن یونان برگزار کرد، از دو دستگاه تلفن‌ همراه Redmi Note 12 Pro 4G و Redmi Note 12S رونمایی کرد.

تنها چند روز پیش بود که Redmi Note 12 Pro 4G در اندونزی معرفی شد و اکنون راهی اروپا (حداقل در برخی از بخش‌های جنوبی و شرقی اروپا) شده‌است؛ گفتنی است که این احتمال می‌رود که این پرچمداران شیائومی به مناطق گسترده‌تری از اروپا عرضه شوند.

از جمله مشخصه‌های Redmi Note 12 Pro 4G می‌توان به چیپست بسیار قدیمی اسنپدراگون 732G و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اشاره کرد؛ طبق معرفی‌های صورت گرفته، این تلفن‌ همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی دارد و صفحه نمایش آن 120 هرتزی AMOLEDاست و قابلیت فیلمبرداری 4K دارد.

سایر مشخصات این تلفن‌ همراه هنوز فاش‌ نشده‌است اما قیمت آن مشخص‌ است؛ این پرچمدار شیائومی در اروپا 329 یورو قیمت خورده‌است.

دومین تلفن‌همراه این برند که راهی اروپا شده‌است، Redmi Note 12S است؛ این تلفن‌ همراه از یک صفحه‌نمایش 6.43 اینچی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند که به احتمال زیاد LCD است و سیستم دوربین سه گانه آن نیز با یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شده‌است.

این تلفن‌ همراه همچنین مجهز به تراشه هلیو G96 مدیاتک است و دارای یک بلستر IR، حسگر اثر انگشت، گواهینامه IP53 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، بلندگوهای دوگانه، حافظه قابل ارتقا و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 33 واتی است.

این پرچمدار در رنگ‌های مشکی اونیکس، آبی یخی و سبز مرواریدی با قیمت 289 یورو عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید