اخبار تکنولوژی

جزئیات طراحی و تاریخ عرضه گوشی Redmi Turbo 3

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Redmi در ابتدای این ماه، سری جدیدی به نام Redmi Turbo را معرفی کرد. خط تولید جدید این شرکت، Redmi Turbo 3 نام خواهد داشت.

طبق پست حساب رسمی این برند در Weibo، گوشی Redmi Turbo 3 در تاریخ 10 آوریل 2024 (22 فروردین 1403) و ساعت 19 به وقت محلی در چین عرضه خواهد شد. این خبر با نمایش طراحی رسمی دستگاه ارائه شد، جایی که می‌توانیم آن را در سه رنگ متفاوت مشاهده کنیم. این گوشی دارای طراحی صاف با گوشه‌هایی کمی خمیده است تا کاربران بتوانند آسوده‌تر آن را در دست بگیرند. در پشت گوشی، دو بریدگی سنسور دوربین با LED حلقه‌ای دیده‌ می‌شود و دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا، در سمت راست گوشی قرار دارند.

جدای از آن، این شرکت همچنین تایید کرده است که این دستگاه از پردازنده جدید اسنپدراگون 8s Gen 3 که نسخه تضعیف شده تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 است، استفاده خواهد کرد. این برند ادعا کرده است که در AnTuTu، به امتیاز بیش از 1.75 میلیون دست یافته است که آن را بسیار بالاتر از پادشاه فعلی AnTuTu، یعنی OnePlus Ace 3V قرار می‌دهد. این عملکرد دقیقا همان چیزی است که Redmi می‌خواهد در گوشی‌های جدیدیش به آن دست پیدا کند.

این دستگاه قبلا با رم 16 گیگابایت و امتیاز اجرایی 1981 و 5526 در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench دیده شده بود. گواهی 3C در این دستگاه، حاکی از این است که Redmi برای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی، یک شارژر سریع 90 واتی نیز عرضه خواهد کرد. همچنین انتظار می‌ر‌ود که این گوشی، با صفحه نمایش 1.5K OLED عرضه شده و در بازار جهانی با نام Poco F6 فروخته شود. منتظر اخبار بیشتر در این زمینه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید