اخبار بازی

انتشار بازی The Walking Dead: Destinies برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و نینتندو سوییچ

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نسخه پی‌سی بازی The Walking Dead: Destinies علاوه بر عرضه کنسولی، برای انتشار در آذر ماه سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

بازی The Walking Dead: Destinies در حال حاضر روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ عرضه شده است. شرکت بازی‌سازی GameMill Entertainment به مناسبت انتشار بازی روی کنسول‌ها، با انتشار یک تریلر جدید این اتفاق را جشن می‌گیرد که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

به جای الگوبرداری از کمیک اصلی، بازی The Walking Dead: Destinies بر اساس اقتباس شبکه AMC از The Walking Dead ساخته شده است. بازی مذکور بازیکنان را در صحنه‌های معروفی از سریال قرار می‌دهد و به آن‌ها آزادی کامل می‌دهد تا موقعیت‌های مختلف سریال را به روش‌های مختلفی تجربه کنند.

از جنبه گیم‌پلی، بازی The Walking Dead: Destinies یک بازی سوم و شخص اکشن ماجراجویی است. بازی همانند سریال، از بیمارستان شروع می‌شود و ریک گرایمز را در شرایطی به نمایش می‌گذارد که گویا بعد از چندین ماه به هوش آمده است. گرایمز باید در حین عبور از مکان‌های معروف سریال تلویزیونی از جمله آتلانتا، مزرعه خانواده گرین و زندان، از گروه و خانواده خود مراقبت کند.

نسخه رایانه‌های شخصی بازی The Walking Dead: Destinies برای انتشار در تاریخ 10 آذر 1402 (1 دسامبر 2023) برنامه‌ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید