اخبار بازی

بازسازی بازی Metal Gear Solid 3 با نام MGS Delta: Snake Eater واقعیت دارد! + ویدیو

متال گیر
نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیار، سرانجام کونامی در جریان جدیدترین شوکیس پلی‌استیشن از بازسازی یکی از بهترین بازی‌های تاریخ، یعنی متال گیر سالید ۳ با عنوان جدید MGS Delta: Snake Eater به مقصد کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی رونمایی کرد.

اولین تریلر بازی MGS Delta: Snake Eater

پس از خروج هیدیو کوجیما، خالق سری بازی‌های متال گیر سالید و یکی از بزرگترین بازی‌سازان تاریخ از کمپانی کونامی، رفته رفته مجموعه بازی‌های «متال گیر» هم به دست فراموشی سپرده شد و کونامی تمرکز خود را از روی بازی‌های تراز اول برداشت. با این حال طی یکی دو سال گذشته کونامی بازگشتی نسبتا خوب داشته و با رونمایی از بازسازی‌ قسمت دوم سایلنت هیل، تعدادی بازی جدید از این سری و حالا احیای مجموعه متال گیر، طرفداران بی‌شمار خود را خوشحال کرده است.

در جریان شوکیس جدید پلی‌استیشن که چند روز پیش برگزار شد، سونی و کونامی اولین تریلر از بازسازی قسمت سوم سری بازی‌های متال گیر که حالا با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شناخته می‌شود، رونمایی کردند.

در حالی که بسیاری تصور می‌کردند تا سونی بتواند بازگشت سری بازی‌های متال گیر را به نفع خود ضبط کند و این بازی‌ها را به انحصار کنسول پلی‌استیشن 5 در آورد، اما کمی پس از رونمایی بازسازی MGS 3 در شوکیس جدید، مشخص شد که MGS Delta: Snake Eater یک بازی چند پلتفرمی است و علاوه بر پلی‌استیشن 5، برای کنسول ایکس‌باکس سریز و رایانه‌های شخصی ویندوزی هم عرضه می‌شود.

نمایش اولیه بازی، تریلری از مکان‌های آشنا بازی متال گیر سالید ۳ اما با جلوه‌های بصری مدرن است و در انتها اولین نگاه به Naked Snake که بعد‌ها به بیگ باس معروف می‌شود را داریم.

کونامی هیچ تاریخ انتشار دقیقی از این بازی اعلام نکرده، ولی انتظار می‌رود بازی MGS Delta: Snake Eater سال آینده میلادی عرضه شود و در طول این مدت نمایش‌های مختلفی از آن را شاهد باشیم. کونامی تاکید داشته که این بازسازی کاملا به اصول و قواعد بارز بازی اصلی پایبند است، اما آنها سعی کرده‌اند تا المان‌های جدیدی را در راستای گسترش داستان و همچنین گیم‌پلی به منظور سازگاری آن با مخاطبان جدید اعمال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید