اخبار بازی

شرکت رمدی پروژه چند نفره Kestrel را رسما تعطیل کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پروژه Codename Kestrel از شرکت رمدی، در حالی که هنوز در مراحل کانسپت آرت بود، به صورت رسمی کنسل شد.

رمدی، توسعه دهنده بازی Alan Wake 2، اعلام کرد که پروژه چند نفره خود با نام رمز Kestrel را لغو کرده است. این استودیو اعلام کرد که در ادامه تمرکز بیشتری روی فرنچایزهای موجود خواهد داشت. طبق اعلام رسمی این استودیو فنلاندی، Kestrel توسعه خود را در نوامبر 2023 آغاز کرده بود و ریبوت پروژه قبلی آن‌ها با نام Vanguard بود.

لغو Kestrel منجر می‌شود که توسعه‌دهندگان مشغول روی این بازی، به پروژه‌های دیگری در رمدی اختصاص داده شوند. این اتفاق همچنین به این معنی است که استودیو بودجه و نیروی انسانی زیادی را صرفه‌جویی خواهد کرد. در یک بیانیه رسمی، Tero Virtala، مدیرعامل رمدی، در مورد این پروژه صحبت کرد. او اذعان کرد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه و کانسپت آرت قرار دارد. پروژه Kestrel به طور رسمی لغو شد، زیرا هرگز نتوانست استانداردهای شرکت را برآورده کند. Virtala گفت:

«پروژه Kestrel در مراحل خوبی قرار داشت، اما هنوز در مراحل اولیه توسعه خود بود. پروژه‌های دیگر ما به خوبی پیشرفت کرده‌اند، به مراحل بعدی توسعه می‌روند و افزایش تمرکز روی آن‌ها، مزایایی را برای ما به همراه دارد. ما می‌توانیم توسعه‌دهندگان با استعداد Kestrel را به پروژه‌های دیگر اختصاص دهیم».

در ماه نوامبر اعلام شد که Project Kestrel روی حالت‌های آنلاین، چند نفره و Co-op تمرکز خواهد داشت. آخرین بازی بزرگ Remedy Entertainment، عنوان ترسناک و تک نفره Alan Wake 2 بود که برای PC، پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس است. دیگر پروژه‌های رمدی، ریمیک‌های نسخه اول و دوم Max Payne است که توسط راکستار پشتیبانی مالی می‌شود. همچنین ساخت نسخه دوم Control رسما تایید شده است، البته که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید