اخبار بازی

جزئیاتی از بسته الحاقی Remnant 2: The Awakened King منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بسته الحاقی بازی Remnant 2: The Awakened King تنها با یک بار خرید به صورت Co-op قابل تجربه است. با این حال، بازیکنان Remnant 2 اگر می‌خواهند از آیتم‌های مخصوص حالت Co-op استفاده کنند، باید بسته الحاقی The Awakened King را بخرند.

استودیو Gunfire Games اعلام کرده است که همه بازیکنان می‌توان DLC آینده Remnant 2 با نام The Awakened King را به صورت Co-op بدون خرید کامل آن تجربه کرد. این استودیو در رسانه‌های اجتماعی خود اعلام کرد، بازیکنانی که صاحب DLC نیستند همچنان می‌توانند وارد جهان بازی دوستان خود شوند و به تجربه محتوای جدید بازی بپردازند.

نکته منفی این است که بازیکنانی که مالک The Awakened King نیستند، نمی‌توانند از هیچ یک از آیتم‌های جدیدی که در ماجراجویی‌های خود در DLC پیدا کرده‌اند، استفاده کنند. برای اینکه بتوانید از آیتم‌های DLC جدید استفاده کنید، باید DLC را به طور کامل خریداری کنید.

بازی Remnant 2: The Awakened King در اوایل این ماه معرفی شد و در تاریخ 23 آبان 1402 (14 نوامبر 2023) برای PC، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اکس و اس عرضه خواهد شد.

این DLC مناطق جدید، دانجن‌ و محتوای داستانی جدیدی را به همراه خواهد داشت. بازیکنان همچنین می‌توانند قفل Archetype Ritualist را که از افکت‌های وضعیت برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کند، باز کنند. همچنین مدهای جدید اسلحه، طلسم و حلقه در این DLC وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید