اخبار بازی

بسته الحاقی The Awakened King بازی Remnant 2 منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بسته الحاقی Remnant 2: The Awakened King اولین DLC از سه بسته الحاقی بازی Remnant 2 است و مجموعه‌ای از محتویات تازه از جمله یک Archetype جدید را به همراه دارد.

اولین بسته الحاقی اصلی بازی Remnant 2 با نام The Awakened King، هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5  و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شده است. این بسته الحاقی 9.99 دلار قیمت دارد و همچنین به عنوان بخشی از یک باندل که شامل بسته‌های الحاقی بعدی نیز می‌شود، با قیمت 24.99 دلار در دسترس است. دو DLC دیگر نیز برای Remnant 2 برنامه‌ریزی شده است که قرار است در سال 2024 منتشر شوند.

همچنین به مناسبت انتشار The Awakened King، شرکت‌های Gunfire Games و Gearbox Publishing اعلام کردند که Remnant 2 در حال حاضر با 30 درصد تخفیف در دسترس است.

بازیکنانی که دارای بسته الحاقی Remnant 2: The Awakened King هستند، می‌توانند با انتخاب The Awakened King در بخش Adventure Mode از World Stone، به این DLC دسترسی پیدا کنند. همچنین می‌توان از طریق بخش داستانی بازی به بسته الحاقی دسترسی پیدا کرد و ممکن است در آینده مانند هر خط داستانی دیگری، این DLC در منوی بازی قرار گیرد.

Awakened King ، محتوای داستانی جدید، دانجن‌های جدید و منطقه‌ای مستقر در دنیای Losomn را به همراه دارد. آیتم‌ها، اسلحه‌ها، مدهای جدید اسلحه و همچنین Archetype-The Ritualist جدیدی در این DLC قرار داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید