اخبار بازی

رویداد BlizzCon 2024 لغو شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بلیزارد طی چند ماه آینده، جزئیات بیشتری را از پروژه‌های در دست ساخت خود به اشتراک خواهد گذاشت، اما این اتفاق در رویداد BlizzCon رخ نمی‌دهد.

بلیزارد اینترتینمنت اعلام کرده است که امسال میزبان رویداد BlizzCon نخواهد بود. این رویداد سالانه، آخرین بار در سال 2020 برگزار شد و بعد از چند سال دوری، ظاهرا در آستانه بازگشت بود. این شرکت به رسانه IGN اطلاع داد که لغو این رویداد، تصمیم ساده‌ای از سوی کمپانی نبوده است.

گویا BlizzCon در سال‌های آینده بازخواهد گشت، اما در عین حال، طی چند ماه آینده جزئیات بیشتری از World of Warcraft: The War Within و Diablo 4 Vessel of Hatred ارائه خواهد شد. این شرکت همچنین هواداران را به تماشای رویدادهای پیش رو مانند گیمزکام دعوت می‌کند.

طرفداران Overwatch Champions می‌توانند در رویداد Dreamhack در دالاس و استکهلم حاضر شوند. در همین حال، برای جشن گرفتن سی سالگی سری Warcraft، رویدادهای حضوری بسیاری در سراسر جهان برگزار خواهد شد. در حالی که این رویدادها از BlizzCon متمایز هستند، اما سازندگان قول دادند که از تمام خلاقیت و تخیل خود برای القای حس خوشحالی و سرگرمی به طرفداران، استفاده خواهند کرد.

اگرچه بلیزارد در سال جاری چندین پروژه دارد که باید منتظر رونمایی از آن‌ها باشید، اما این شرکت از زمان خریدش توسط مایکروسافت، دوره انتقالی سختی را پشت سر گذاشته است. اخراج کارمندان، لغو یکی بازی‌های آن‌ها (با نام رمز اودیسه)، خروج رئیس، مدیر ارشد طراحی و بنیانگذار استودیو، از جمله اتفاقاتی است که در چند وقت اخیر رخ داده است. همیشه جزئیات بیشتری برای تکمیل اخبار وجود دارد، بنابراین منتظر به‌روز‌رسانی‌های خبری بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید