اخبار بازی

انتشار بازی Resident Evil 9 با تاخیر مواجه شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اگرچه بازی Resident Evil 9 برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده بود، اما این عنوان ترسناک در سبک بقا ممکن است با تاخیر داخلی مواجه شده باشد.

گفته می شود که این بازی از سال 2018 در دست ساخت است. Resident Evil 9 قرار است طولانی‌ترین چرخه توسعه را در بین عناوین سری Resident Evil داشته باشد. با توجه به گزارشات اخیر، به نظر می‌رسد که بودجه این پروژه از دیگر نسخه‌های سری بیشتر است. با این حال، به نظر می‌رسد که کپکام ممکن است بازی را بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود؛ به عقب براند تا زمان بیشتری را به ساخت آن اختصاص دهد.

داسک گالم، یکی از اینسایدرهای برجسته کپکام، اخیرا در Discord ادعا کرد که بر اساس آنچه در ماه‌های اخیر شنیده است، Resident Evil 9 ممکن است توسط کپکام به تاخیر افتاده باشد. طبق گزارش‌های قبلی، در ابتدا قرار بود این بازی در سال 2025 عرضه شود، گزارش‌های داخلی نشان می‌دهند که این بازی اکنون به تعویق افتاده است و هیچ اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی آن نیز وجود ندارد.

طبق گفته داسک گاالم، این احتمال وجود دارد که کپکام یک نسخه دیگر از Resident Evil را قبل نسخه شماره‌دار بعدی سری معرفی و منتشر کند. اخیرا، این منبع همچنین ادعا کرد که Resident Evil 9 بر اساس فناوری جهان باز Dragon’s Dogma 2 ساخته می‌شود، اگرچه هنوز دقیقا مشخص نیست که این فناوری چه کاربردی در این فرنچایز ترسناک خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید