اخبار بازی

بازی Resident Evil 9 به‌زودی معرفی می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

یک افشاگر ادعا کرد که گزارش‌های اخیر درباره تاخیر احتمالی بازی Resident Evil 9 نادرست بوده و این بازی کماکان قرار است در سال 2025 عرضه شود.

با توجه به اینکه سه سال از عرضه Resident Evil Village می‌گذرد، تقاضا برای انتشار نسخه جدید این سری مشهور ترسناک و بقا، روز به روز در حال افزایش است و به نظر می‌رسد که کپکام به‌زودی از این عنوان رونمایی خواهد کرد. به گفته داسک گالم، افشاگر برجسته کپکام و سری Resident Evil، شایعات اخیری که درباره تاخیر احتمالی Resident Evil 9 تا سال 2026 به اشتراک گذاشت، به احتمال زیاد نادرست است.

طبق گفته او، این بازی به‌زودی معرفی خواهد شد و به دنبال آن در ژانویه 2025 منتشر می‌شود. البته همانطور که داسک گالم در قبال تمامی اخبارش می‌گوید، چندان نمی‌توان به این تاریخ‌ها استناد کرد، زیرا برنامه‌ها همیشه می‌توانند تغییر کنند. این افشاگر می‌گوید که اگر از این نقطه به بعد، همه چیز طبق برنامه پیش برود، این همان جدول زمانی است که Capcom کپکام دنبال خواهد کرد.

داسک گالم همچنین تعدادی از جزئیات دیگر بازی را که در گذشته تایید کرده بود، مجددا تکرار می‌کند. بازی Resident Evil 9 طولانی‌ترین مدت زمان توسعه را بین تمامی نسخه‌های سری خواهد داشت و همچنین پرهزینه‌ترین بازی فرنچایز است. این افشاکننده قبلا ادعا کرده بود که این عنوان بر اساس فناوری جهان باز Dragon’s Dogma 2 ساخته شده است و همین موضوع نشان می‌دهد که این بازی تا چه حد می‌تواند تجربه‌ای گسترده‌تر و وسیع‌تر از آنچه طرفداران سری به آن عادت کرده‌اند، ارائه کند.

او قبلا ساخت چندین بازی Resident Evil توسط کپکام را تایید کرده بود. طبق گزارشات قبلی، در حال حاضر پنج بازی Resident Evil در دست ساخت هستند و جای تعجب نیست که برخی از آن‌ها نسخه‌های بازسازی شده عناوین کلاسیک سری باشند.

دیدگاهتان را بنویسید