اخبار بازی

بازی Resident Evil 9 در تابستان امسال معرفی نمی‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پس از گزارش‌های متناقض در هفته‌های اخیر، یکی از منابع شناخته شده ادعا کرد که Resident Evil 9  به این زودی‌ها معرفی نخواهد شد.

با توجه به اینکه سه سال از عرضه Resident Evil Village می‌گذرد و اطلاعات زیادی از دنباله آن به گوش می‌رسد، هیجان پیرامون انتشار Resident Evil 9 روز به روز بیشتر می‌شود. در میان گزارش‌های متناقض درباره زمان رونمایی از آن، اکنون به نظر می‌رسد که معرفی بازی دورتر از همیشه باشد.

داسک گولم، اینسایدر و افشاگر اصلی سری Resident Evil، مسئول اصلی گزارش‌های متناقض اخیر بوده است. او در اوایل سال ادعا کرد که انتشار و رونمایی Resident Evil 9 به تعویق افتاده است، مدت کوتاهی پس از آن، ادعا کرد که بازی واقعا به تعویق نیفتاده است و قرار است در ژانویه سال 2025 عرضه شود.

اکنون، به نظر می‌رسد که اطلاعات متفاوتی به دست این افشاگر رسیده است. Dusk Golem اخیرا در توییتر ادعا کرد که Resident Evil 9 با تاخیر داخلی مواجه شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی تابستان امسال معرفی نخواهد شد و کپکام اکنون بازی را به اواخر سال 2025 یا زمانی در سال 2026 منتشر خواهد کرد.

افشای اطلاعاتی قبلی ادعا کرده بود که Resident Evil 9 طولانی‌ترین چرخه ساخت مجموعه را خواهد داشت و از سال 2018 در دست ساخت بوده است، علاوه بر این، بیشترین بودجه سری را در اختیار دارد. در همین حال، افشاکننده ادعا کرده است که علاوه بر Resident Evil 9، Capcom در حال حاضر روی بازسازی Resident Evil Zero و Resident Evil – Code: Veronica نیز کار می‌کند. با این حال، طبق گفته منابع داخلی و برخلاف تصور عمومی، بازسازی‌های Resident Evil 5 و1  Resident Evil در دست ساخت نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید