اخبار سینما

جزئیات جدیدی از فیلم «گلادیاتور 2»

ریدلی اسکات جزئیات جدیدی از فیلم «گلادیاتور 2» منتشر کرد
نویسنده : تحریریه۰۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ریدلی اسکات، کارگردان فیلم «گلادیاتور 2»، جزئیات جدیدی از شخصیت پل مسکال، لوسیوس، فاش کرد که علاقه طرفداران به این فیلم را بیشتر کرده است.

فیلم «گلادیاتور» در سال 2000 اکران شد و به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما تبدیل شد. این فیلم داستان ماکسیموس، یک ژنرال رومی، را روایت می‌کند که توسط امپراتور روم به خیانت متهم می‌شود و کشته می‌شود. پسر ماکسیموس، لوسیوس، که در زمان مرگ پدرش کودک بود، برای زنده ماندن تلاش می‌کند.

در دنباله این فیلم، که قرار است در سال 2024 اکران شود، لوسیوس یک مرد بالغ است که در بیابان زندگی می‌کند. او از مادرش، لوسیلا، که اکنون امپراتور روم است، جدا شده است و مادرش فکر می‌کند او مرده است.

اسکات در مصاحبه‌ای با سایت راتن تومیتوز گفت:

لوسیوس حدود 12 تا 15 سال است که در بیابان زندگی می‌کند. او ارتباط خود را با مادرش از دست داده است و مادرش فکر می‌کند او مرده است.

این جزئیات جدید سوالات زیادی را در ذهن طرفداران فیلم ایجاد می‌کند. اینکه چرا لوسیوس به بیابان رفته است و چه چیزی باعث شده است او از مادرش جدا شود، از جمله این سوالات هستند.

با توجه به اینکه فیلم هنوز در مراحل تولید است، اطلاعات زیادی در مورد داستان آن منتشر نشده است. با این حال، حضور بازیگرانی مانند دنزل واشنگتن، پدرو پاسکال و جوزف کوئین در فیلم باعث شده است که انتظارات از این فیلم بسیار بالا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید