اخبار بازی

بازی Rise of the Ronin درجات سختی متفاوتی خواهد داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تعداد درجه سختی برای بازی Rise of the Ronin در دسترس است و می‌توان آن‌ها را در هر زمان تغییر داد. همچنین گزینه‌هایی مانند افزایش بازیابی نوار سلامت نیز وجود دارد.

استودیوهای سازنده یعنی Koei Tecmo و Team Ninja جزئیات جدیدی را در مورد مبارزات بازی Rise of the Ronin اعلام کردند. از سبک‌های مختلفی که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند تا اهمیت Ki در طول مبارزات. قسمت اعظم این موارد باید برای بازیکنان Nioh 1 و Nioh 2 آشنا باشد. همچنین گزینه‌هایی برای تغییر درجه سختی نیز وجود خواهد داشت.

همانطور که در صفحه رسمی پلی‌استیشن بازی مشخص شده است، سه حالت وجود دارد: Dawn (آسان)، Dusk (عادی) و Twilight (سخت). می‌توانید آن را در هر نقطه از بازی تغییر دهید. در حالت Dawn گزینه‌هایی برای افزایش نوار سلامت بازیابی شده از Medicine و کاهش مقدار Ki از دست رفته از حملات ارائه می‌شود. این موارد باید به کسانی که علاقه‌مند به لذت بردن از داستان یا کاوش در جهان بازی هستند کمک کند، در حالی که بازیکنان متمرکز بر مبارزه با چالش بیش‌تری روبرو خواهند بود.

آیا Rise of the Ronin دارای آپدیت‌های مختلفی مانند سری Nioh است که به عنوان New Game Plus و اضافه شدن محتوای جدید رونمایی می‌شوند؟ هنوز مشخص نیست. بازی Rise of the Ronin در روز 3 فروردین 1403  (22 مارس) برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید