اخبار بازی

راکستدی: Suicide Squad: Kill the Justice League بزرگ‌ترین ساخته ما از نظر داستانی است

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

داریوش صادقیان کارگردان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League اعلام کرده کرده که این عنوان شوتر سوم شخص هنوز پر از DNAهای مجموعه Batman: Arkham است و حس تازه‌ای را القا می‌کند.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League که به عنوان یک عنوان سرویس محور و  تیراندازی سوم شخص شناخته می‌شود، مسیری بسیار متفاوتی را نسبت به بازی‌های Batman: Arkham که استودیو Rocksteady توسعه دهنده آن‌ها بود، طی کرده است. البته که این انحراف قابل توجه، چیزی است که طرفداران را نگران کرده است. راکستدی می‌گوید که از نظر داستانی، «جوخه انتحار» هنوز هم از فلسفه استودیو پیروی می‌کند.

داریوش صادقیان، مدیر محصول، در مصاحبه اخیر خود با مجله PLAY، اذعان کرد که همانند بازی‌های Arkham، Suicide Squad همچنان بیش از هر چیز دیگری بر داستان و شخصیت‌ها تاکید دارد. او در ادامه اذعان کرد که این بازی، بزرگترین محصول داستانی راکستدی تا به امروز است. او گفت:

«بازی جدید ما هنوز هم مملو از DNA مجموعه Batman: Arkham است. پایه‌های داستان و شخصیت‌پردازی‌ها کاملا در روند بازی ما نقش دارند. از نظر داستانی، می‌توانم به راحتی بگویم که این بزرگترین بازی ما است».

این اولین باری نیست که این موضوع درباره Suicide Squad: Kill the Justice League را از زبان توسعه دهندگان آن می‌شنویم. ماه گذشته، Rocksteady آن را به عنوان «بزرگترین تجربه سینمایی» خود معرفی کرد. در همین حال، این استودیو همچنین ادعاهای مشابهی را در مورد نقشه بازی جدید خود مطرح کرده است. تایید شد که فضای بازی Metropolis دو برابر اندازه نقشه Gotham City در بازی Batman: Arkham Knight  خواهد بود.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ 13 بهمن 1402 (2 فوریه 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و PC عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید