اخبار تکنولوژی

طراحی ROG Phone 8 لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۶ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انتظار می‌رود سری هشتم از گوشی‌های گیمینگ ایسوس به زودی معرفی شوند.

با انتشار تصاویر غیررسمی از گوشی گیمینگ ایسوس ROG فون 8، طراحی این محصول لو رفت. این محصول شامل دو مدل پایه و پرو خواهد بود. چند روز قبل ایسوس تصویر رسمی از قاب پشتی این گوشی را منتشر کرده بود.

با انتشار تصاویر جدید، می‌توانیم دید بهتری نسبت به طراحی این محصول داشته باشیم. انتظار می‌رود ROG Phone 8 ویژگی‌های بازی و گیمینگ قدرتمندی داشته باشد.

طراحی قاب پشتی گوشی گیمینگ ایسوس شامل جزیره دوربین دوپله با طراحی ویژه است که باعث تمایز آن از سایر محصولات می‌شود. لوگو بزرگ ROG روی قاب پشتی دیده می‌شود. در لبه‌ها، دو پورت USB-C دیده می‌شود که یکی در سمت چپ برای بازی در حالت افقی است. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در پایین وجود دارد که برای گیمرها یک موضوع مهم است. خروجی بلندگو و میکروفون نیز در همین محل قرار دارند. این طراحی با توجه به نیازهای بازی و گیمینگ بهینه شده است.

گوشی گیمینگ ایسوس آراوگ فون 8 پرو از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد و گواهی IP68 را دارد که نشان از مقاومت آن در برابر گرد و غبار و آب دارد. همچنین این گوشی قابلیت‌های جذاب دوربین از جمله فیلم‌برداری 8K، حذف لرزش تصویر در حین گیم با حالت Game Balance و زوم تا 10 برابر را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید