اخبار بازی

شایعه: 5 بازی از سری Resident Evil دست توسعه است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یکی از منابع آگاه مدعی شده است که کپکام در حال ساخت چندین بازی جدید از سری Resident Evil است.

سری Resident Evil در هفت سال گذشته شتاب باورنکردنی داشته و هر نسخه جدید آن، از موفقیت‌های کیفی و تجاری گسترده‌ای برخوردار بوده است. طبیعی است که فرض کنیم کپکام، با انتشار بازی‌های بیشتر از سری، به دنبال افزایش محبوبیت این فرنچایز ترسناک و بقا خواهد بود و طبق گفته‌ منابع نسبتا معتبر، این شرکت تعداد زیادی بازی Resident Evil در دست ساخت دارد.

افشاکننده معروف کپکام، Dusk Golem (با نام مستعار AestheticGamer)، اخیرا در کانال Discord یکی دیگر از افشاگران به نام The Snitch، ادعا کرده است که کپکام پنج بازی Resident Evil را به طور همزمان در دست ساخت دارد. البته هر کدام از آن‌ها در مراحل خاصی از تولید قرار دارند.

این افشاگر در ادامه اضافه کرد که اخیرا، یک به‌روزرسانی خبری بزرگ در مورد یکی از این عناوین دریافت کرده است که واقعا برای آن هیجان دارد؛ اما ظاهرا بازی مورد بحث تا اواخر سال 2026 یا اوایل سال 2027 منتشر نخواهد شد، به همین خاطر Dusk Golem اطلاعات زیادی از آن پروژه به اشتراک نگذاشت.

طبق گفته Dusk Golem و همانطور که انتظار می‌رود، یکی از این پنج بازی Resident Evil 9 است. این افشاکننده قبلا ادعا کرده بود که Resident Evil 9، از سال 2018 در دست ساخت است و در سال 2025 عرضه می‌شود. ظاهرا این بازی در سال جاری معرفی خواهد شد. عنوان مذکور قرار است طولانی‌ترین چرخه توسعه و بیشترین بودجه یک بازی Resident Evil را داشته باشد. جالب اینجاست که این بازی حتی ممکن است روند انتشار نسخه‌های شماره‌دار سری را به پایان برساند.

حتی می‌توان در این مرحله فرض کرد که کپکام بازسازی‌های بیشتری از نسخه‌های قدیمی Resident Evil را در دست ساخت دارد؛ به خصوص با توجه به موفقیت‌هایی که دیگر نسخه‌های بازسازی شده سری کسب کرده‌اند. در ماه دسامبر، یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه کننده کهنه‌کار سری Resident Evil، اذعان کرد که این شرکت تمام تلاش خود را برای ساخت بازسازی‌های بیشتر می‌کند. نسخه بعدی که بازسازی می‌شود، احتمالا Resident Evil 5 خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید