اخبار بازی

شایعه: کالکشن Beyonetta Trilogy در دست ساخت قرار دارد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد کالکشن Beyonetta Trilogy از این سری محبوب در دست ساخت قرار دارد و ما شاهد بهبود‌های گرافیکی و عملکردی خواهیم بود.

سری Bayonetta مجموعه‌ای از بازی‌های اکشن ماجراجویی و هک اند اسلش است که توسط Hideki Kamiya ساخته شده، توسط PlatinumGames توسعه یافته است و متعلق به سگا است. این فرنچایز در سال 2009 به صنعت گیم معرفی شد. دو دنباله برای آن منتشر شد؛ Bayonetta 2 (2014)، Bayonetta 3 (2022) و همچنین یک اسپین آف که همه آن‌ها عناوینی خوب و تحسین شده‌ای بودند.

در بازی‌های این سری، بازیکنان ساحره‌ای به نام Bayonetta را کنترل می‌کنند. او تپانچه‌های قدرتمندی برای تیراندازی در اختیار دارد و در کفش‌های پاشنه بلند و موهای خود قدرت‌هایی جادویی دارد و می‌تواند از آن‌ها به عنوان سلاح استفاده کند. نسخه اول این سری برای ایکس‌باکس منتشر شد اما نسخه دوم آن در انحصار نینتندو بود.

حالا طبق گزارش Nash Weedle، یک کالکشن بازسازی شده از سری Bayonetta در دست توسعه قرار دارد که برای نینتندو سویيچ بعدی منتشر خواهد شد و از قابلیت‌های HDR، بهبود گرافیکی و عملکرد اجرایی بهتری بهره‌مند است. همچنین دارندگان قبلی این عناوین از طریق Backwards Compatibility نینتندو سویيچ بعدی، می‌توانند از این ویژگی‌ها نیز استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که هنوز مشخص نیست آیا این عنوان برای سوییچ فعلی نیز عرضه می‌شود یا خیر. کنسول بعدی نینتندو هم هنوز معرفی نشده است و بسیاری معتقدند که این اتفاق در سال 2024 رخ خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید