اخبار بازی

عرضه بازی AC Codename Red دراوایل 2024

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage، به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت (Ubisoft) خود را برای ورودی بعدی این سری آماده می‌کند.

کمتر از یک ماه به عرضه رسمی عنوان AC Mirage باقی مانده است. خیلی‌ها این بازی را به عنوان تجربه‌ای کوچک و متمرکز به حساب می‌آورند، به همین دلیل یوبی‌سافت کار روی بازی جهان‌باز و RPG این سری را آغاز کرد. بازی Assassin’s Creed Codename Red که مدتی هم از معرفی‌ش می‌گذرد، بالاخره این فرانچایز را به دوران ژاپن فئودال خواهد برد. در مطلبی که به تازگی توسط تام هندرسون (Tom Henderson) منتشر شده، جزئیاتی جدیدی از این بازی دیده می‌شود.

برای شروع، هندرسون اشاره کرد که در این بازی شاهد دو پروتاگونیست هستیم، یکی از آن‌ها سامورایی مذکر و دیگر نینجایی مونث است. هر یک از این دو شخصیت امکانات و توانایی‌هایی دارد که بسته به سبک بازی گیمر، می‌توان در طول گیم‌پلی از آن‌ها بهره برد.

هندرسون مدعی شد که مکانیک‌های مخفی‌کاری این بازی ویدیویی شباهت‌هایی به یکی از فرانچایزهای قدیمی یوبی‌سافت، یعنی Splinter Cell دارند. گیمرها می‌توانند از سایه‌ برای مخفی ماندن استفاده کنند، مشعل‌ها را برای ایجاد تاریکی خاموش کرده و به مخفی کردن جنازه‌ها بپردازند.

نکته جالب این است که بازی دارای محیط‌هایی با تخریب‌پذیری بالاست. میزان این خرابی مشخص نیست، اما گفته شده هر چیزی که در زندگی واقعی قابل تخریب است، در این بازی هم نابود می‌شود. با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، می‌توانید درها را شکسته یا به زور باز کنید.

بنا به شنیده‌ها، AC Codename Red از ابتدا تا انتها کاملا قابل بازی‌‌ است. عرضه این عنوان در تعطیلات 2024 برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا یوبی‌سافت قصد دارد در اوایل سال آینده میلادی، از این اثر رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید