اخبار بازی

بازی Baldur’s Gate 3 در اواخر ماه دسامبر برای ایکس باکس عرضه خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو لاریان اخیرا تایید کرده است که بازی نقش آفرینی و تحسین شده Baldur’s Gate 3 در سال جاری برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد.

بازی Baldur’s Gate 3 در هر دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 مورد تحسین جهانی قرار گرفته است و کسانی که قصد دارند این بازی را روی ایکس باکس خود تجربه کنند، دیگر توان صبر کردن ندارند. اگرچه این انتظار ممکن است به زودی به پایان برسد. کمی بیش از یک ماه پیش، استودیو لاریان مجددا تاکید کرد که بازی مذکور حتما در سال جاری برای ایکس باکس عرضه می‌شود و ظاهرا تاریخ انتشار آن لو رفته است.

طبق گزارش Exputer به نقل از منابع ناشناس، بازی Baldur’s Gate 3 قرار است در تاریخ 15 آذر 1402 (6 دسامبر 2023) برای ایکس باکس سری اکس و اس عرضه شود. طبق این گزارش، اگر تست بازی مشکلات مهمی که در حال حاضر ناشناخته هستند را نشان دهد، لاریان انتشار بازی را به عقب خواهد انداخت. در بدترین حالت، بازی در اوایل سال 2024 برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهد شد، اما طبق گزارش‌ها، این سناریو بعید به نظر می‌رسد؛ به این معنی که بازی به احتمال زیاد یک ماه دیگر برای ایکس باکس عرضه می‌شود.

بازی Baldur’s Gate 3، عنوان Divinity: Original Sin 2 را بازتعریف می‌کند. لاریان یک بار دیگر ثابت کرد که یک بازی نقش‌آفرینی نوبتی نیز می‌تواند شاهکار باشد. داستان‌سرایی و حق انتخاب در این بازی، یک تجربه بی‌نظیر است که به سادگی نباید از دست داد.

اخیرا گزارش شد که موفقیت Baldur’s Gate 3، سود سهام Wizards of the Coast را به رشد 133 درصدی نسبت به سال گذشته در سه ماهه سوم سال 2023 رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید