اخبار بازی

بازی Call of Duty 2024 به جنگ در خلیج فارس می‌پردازد!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با تمرکز بر سازمان سیا، ششمین عنوان از سری بازی‌های Call of Duty ظاهرا روایتی متفاوت از جنگ خلیج فارس را بررسی خواهد کرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پس از عرضه‌ توسط منتقدان و مخاطبان مورد انتقاد شدید قرار گرفت اما انتشار سالانه Call of Duty هیچ‌وقت متوقف نمی‌شود. به نظر می‌رسد جزئیات مربوط به نسخه بعدی این فرانچایز شوتر، لو رفته است.

در گزارشی که توسط Windows Central منتشر شده است، ادعا شد که بازی Call of Duty سال آینده ششمین قسمت از سری Black Ops خواهد بود که Treyarch به عنوان توسعه‌دهنده اصلی، روی آن کار می‌کند. این بازی با اسم رمز Cerberus، ظاهرا Call of Duty: Black Ops Gulf War نام دارد، چیزی که Insider Gaming نیز آن را تایید می‌کند.

گزارش شده است که این بازی روی سازمان سیا تمرکز خواهد کرد و نقش ایالات متحده در درگیری و همچنین پیامدهای آن در پایان دوران جنگ سرد را بررسی می‌کند. طبق این گزارش، بازی جدید سری Black Ops تلاش خواهد کرد تا روایتی ظریف از جنگ خلیج فارس را بررسی کند و داستان بسیاری از کشورهای مختلف که در این جنگ درگیر شدند را پوشش دهد. همان‌طور که انتظار می‌رود، سری در بخش گیم‌پلی، به فناوری‌ها و ابزارهای نظامی سنتی‌تر باز خواهد گشت.

همچنین رسانه Windows Central بیان می‌کند که Call of Duty: Black Ops Gulf War (یا هر نام دیگری که در نهایت برای آن انتخاب می‌شود)، طولانی‌ترین چرخه توسعه Treyarch برای ساخت یک عنوان Call of Duty را خواهد داشت. چارلی اینتل نیز در توییتر این گزارش را تایید کرد و گفت این عنوان قرار است اولین بازی از سری Call of Duty باشد که ساختش 4 سال طول کشیده است. با توجه به گزارش‌های اخیر در مورد توسعه سریع Modern Warfare 3، این موضوع می‌تواند خبر خوبی باشد.

در نهایت طبق این گزارش، Activision در نظر دارد پاداش‌های پیش‌خرید قابل توجه‌ای را برای بازی سال آینده در نظر بگیرد و احتمالا شامل دسترسی زودهنگام به حالت‌های مختلف می‌شود که هفته‌ها قبل از انتشار بازی اصلی، در دسترس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید