اخبار بازی

کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 تنها در 16 ماه ساخته شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این بازی که به عنوان یک بسته الحاقی برای Modern Warfare 2 برنامه‌ریزی شده بود، طی تابستان گذشته توسط Activision ریبوت شد تا تبدیل به یک دنباله مستقیم و مستقل شود.

واکنش‌ها به Call of Duty: Modern Warfare 3 و به ویژه کمپین بازی، از زمان شروع دسترسی اولیه، چندان مثبت نبوده است. بسیاری از افراد بازی را برای بخاطر ماموریت‌های ضعیف، ست‌پیس‌های تکراری، مبارزات سندباکس و کوتاه بودن کمپین سرزنش کردند. تعجبی هم ندارد؛ توسعه بازی در مدت زمان کوتاهی تکمیل شد.

جیسون شرایر از بلومبرگ با منابعی صحبت کرد که فاش کردند، بخش اعظم بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در کمتر از یک سال و نیم ساخته شده است و برنامه تولید فشرده، برای تیم سازنده استرس‌زا بود. اگرچه پروژه در ابتدا به عنوان یک بسته الحاقی برای  Call of Duty: Modern Warfare 2 (2022) ارائه شد، اما در نهایت به دنباله‌ای کامل تبدیل شد تا شکاف احتمالی از تاخیر یک عنوان Call of Duty را پر کند.

در حالی که Activision ادعا می‌کند که بازی از همان ابتدا یک نسخه مستقل و کامل بود، اعتراض بیش از ده‌ها توسعه دهنده فعلی و سابق بازی نشان می‌دهد که برنامه ساخت پروژه برای خیلی‌ها مبهم بوده است. دیگران شنیدند که این پروژه، یک DLC است. این پروژه در ابتدا یک مجموعه اسپین آف در مکزیک بود، اما در تابستان 2022، اکتیویژن به تیم گفت که روی دنباله مستقیمی با حضور شخصیت ماکاروف به عنوان شخصیت شرور کار خواهند کرد.

این امر منجر به توسعه کمپین تنها در 16 ماه شد. به اعضای Sledgehammer قول داده شده بود که بعد از Call of Duty: Vanguard، چرخه توسعه کوتاه دیگری نداشته باشند و آن‌ها پس از گذراندن شب‌ها و تعطیلات آخر هفته برای به پایان رساندن تولید Modern Warfare 3، احساس خیانت کرده‌اند. منتظر گزارش‌های بیشتر در مورد روند توسعه بازی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید