اخبار بازی

دموی بازی Final Fantasy 7 Rebirth به زودی عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گفته می‌شود که نسخه آزمایشی بازی نقش‌آفرینی Final Fantasy 7 Rebirth در رویداد بعدی State of Play تایید خواهد شد.

با نزدیک شدن به انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth که اکنون کمتر از یک ماه از آن باقی مانده است، هیجانات پیرامون این بازی اکشن RPG در حال افزایش است و اسکوئر انیکس و سونی می‌خواهند با ارائه یک رویداد که به طور کامل به بازی اختصاص داده شده است، این هیجان را بیشتر کنند. ظاهرا نسخه دمو بازی نیز در آن نمایش تایید خواهد شد.

صفحه توییتر PlaystationSize، ادعا می‌کند که اسکوئر انیکس در رویداد آتی خود نسخه دمو Final Fantasy 7 Rebirth را معرفی خواهد کرد. بازیکنانی که نسخه آزمایشی را تجربه می‌کنند، یک Kupo Charm Survival Set را به عنوان جایزه در بازی نهایی دریافت خواهند کرد.

طی سال‌های اخیر، شرکت اسکوئر انیکس همواره قبل از عرضه بازی‌های Final Fanatsy، یک دمو رایگان از آن‌ها منتشر کرده است. بازی‌های Final Fantasy 7 Remake و Final Fantasy 16 هر دو نسخه دمو داشتند؛ بنابراین ساخت و انتشار دمو برای Final Fantasy جدید، به هیچ وجه تعجب‌آور نیست. زمان دقیق انتشار نسخه آزمایشی هنوز مشخص نیست، اما با توجه به اینکه با یک نسخه کوچک و چند ساعته مواجه هستیم، فرض می‌کنیم که زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 اسفند 1402 (29 فوریه 2024) برای پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید