اخبار بازی

شایعه: ساخت دنباله‌ی بازی Immortals Fenyx Rising لغو شده است!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به تازگی بر اساس گزارشی به نظر می‌رسد روند ساخت Immortals Fenyx Rising لغو شده است. البته این خبر به صورت کامل موثق نیست و بیشتر یک گزارش غیر رسمی به حساب می‌آید.

لازم به ذکر است که سال گذشته گزارشی پیرامون این که دنباله‌ای برای Immortals Fenyx Rising در دست ساخت است، منتشر شد و این خبر عده‌ی زیادی را مشتاق کرد.

طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، چند منبع ناشناس اخباری را به رسانه‌ی VGC منتقل کرده‌اند که حاکی از لغو ساخت دنباله‌ی بازی Immortals Fenyx Rising است. طبق این گزارش، استودیوی بازی سازی یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebec) توسعه‌ی این عنوان را برعهده داشته و این استودیو در نهایت به دلیل چالش‌های مرتبط با نگه داشتن آی‌پی، نتوانسته مرحله‌ی ساخت را ادامه دهد. علاوه بر این، گفته می‌شود این شرکت تصمیم گرفته به جای آن بر روی برجسته‌ترین فرنچایز خود کار کند. این فرنچایز می‌تواند شامل Assassin’s Creed باشد؛ چون در حال حاضر پروژه‌های متعددی بر اساس IP در دست اجرا هستند.

جالب است بدانید در اوایل سال جاری، یوبیسافت از لغو سه بازی معرفی نشده‌ی خود خبر داد. این توسعه‌ دهنده به Immortals Fenyx Rising اشاره نکرد اما از آن جایی که اعلام کرد که قصد دارد تمرکز خود را بر روی بزرگ‌ترین آی‌پی‌ها و خدمات زنده خود قرار دهد، احتمال این که ساخت ادامه‌ی Immortals Fenyx Rising هم لغو شده باشد، وجود دارد. همچنین به گفته‌ی رسانه‌ی VGC، این بازی به لحاظ جذب مخاطب و بازیکن، ضعیف‌تر از حد انتظار عمل کرده است.

با وجود آن که با توجه به شواهد موجود به نظر می‌رسد ساخت دنباله‌ی بازی Immortals Fenyx Rising لغو شده، اما برای اطمینان بیشتر باید منتظر باشیم تا ببینیم استودیوی بازی سازی یوبیسافت در این مورد چه حرفی برای گفتن دارد و چه استراتژی‌ای را برای بازی‌های آینده‌ی خود در پیش می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید