اخبار بازی

IPهای جدیدی در رویداد The Game Awards معرفی خواهند شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جف گراب از روزنامه‌نگاران مطرح ادعا کرده که بر اساس شنیده‌هایش، تعداد زیادی از IPهای جدید در رویداد آینده The Game Awards معرفی خواهند شد.

به همان اندازه که نمایش‌های بازی‌های جدید از فرنچایزهای محبوب و شناخته شده هیجان‌انگیز است، هیچ چیز بهتر از رونمایی از یک IP کاملا جدید نیست. این نوع معرفی‌ها به اندازه کافی هیجان‌انگیز است و ما ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد آن باشیم.

رویداد The Game Awards برای برگزاری در تاریخ 16 آذر 1402 (7 دسامبر 2023) برنامه‌ریزی شده است و جف گراب، روزنامه نگار مطرح صنعت گیم، اخیرا در یکی از اپیزودهای پادکست Game Mess Decides ادعا کرد که بر اساس آنچه شنیده است، IPهای جذاب و جدیدی در این رویداد به نمایش درخواهند آمد.

گراب به جزئیات بیشتری اشاره نکرد، اما به نظر می‌رسد اعلامیه‎‌هایی که قبلا برای این نمایش به اشتراک گذاشته شده‌اند، همین موضوع را تایید می‌کنند؛ از تبلیغات سگا با شعار «عصر جدید» گرفته تا بازی بعدی استودیو Inscryption که ظاهرا در رویداد پیش رو معرفی خواهد شد. تایید شده است که بازی جدید استودیوهای Sharkmob و Level Infinite نیز در این رویداد حضور خواهند داشت.

اینکه آیا فرنچایزهای مهم روی صحنه خواهند رفت یا خیر، هنوز مشخص نیست؛ اگرچه اخیرا اخباری درباره نمایش تریلر جدید Death Stranding 2 در این رویداد منتشر شده است. ایکس‌باکس همچنین از طرفداران خود خواست که این مراسم را از دست ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید