اخبار بازی

شایعه: بازی Modern Warfare 3 به مانند یک DLC برای نسخه قبلی Call of Duty است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یک افشاکننده اطلاعات که ادعا می‌کند به کدهای Modern Warfare 3 نفوذ کرده است، اذعان کرد که کدهای بتای بازی، در اصل همان کدهای Call of Duty: Modern Warfare 2  هستند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 از کمپانی اکتیویژن (Activison)، اواخر امسال منتشر می‌شود و علیرغم شایعات قبلی، ناشر بازی اطمینان می‌دهد که با یک DLC طرف نیستیم و بازی مذکور یک محصول کامل و 70 دلاری است. با این حال، Insider Gaming  و PlayStation Size اخیرا به بررسی کدهای بازی پرداختند. ظاهرا محتویات این دنباله، با استفاده از کدهای نسخه قبلی سری تولید شده‌اند.

تام هندرسون (Tom Henderson) همچنین خاطرنشان می‌کند که کدهای نسخه بتا (طبق گزارش‌ها در ماه اکتبر منتشر می‌شود)، از همان کانسپت آی‌دی Modern Warfare 2 استفاده می‌کنند؛ به این معنی که اساسا، کدهای بازی سال گذشته هستند و دوباره پیاده‌سازی شده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد که منوی Modern Warfare 2 با منوی Modern Warfare 3  و Warzone 2.0 ترکیب می‌شود و Call of Duty Hub نام خواهد گرفت.

اگر این ادعا درست باشد، این یک رویکرد جالب برای ساخت و انتشار نسخه جدید است (سیاستی که می‌تواند در مورد DLC بودن یا نبودن آن شک و تردید ایجاد کند). این خبرنگار سپس دوباره توضیح می‌دهد که چگونه اسکین‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای شما در Modern Warfare 2، به نسخه دنباله آن منتقل می‌شود. میزان و حجم محتوای جدید مشخص نیست، اما ظاهرا شاهد حضور مجدد شخصیت شرور ماکاروف در بازی خواهیم بود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به طور رسمی در تاریخ 26 مرداد 1402 (17 آگوست 2023) معرفی می‌شود؛ پس احتمالا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از بازی به دست خواهیم آورد. بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 19 آبان 1402 (10 نوامبر 2023) عرضه خواهد شد. انتشار بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی نیز تایید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید