اخبار بازی

بازی‌های انحصاری بیشتری از Xbox برای پلتفرم‌های رقیب منتشر می‌شوند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق اطلاعات لو رفته، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد سایر محصولات انحصاری خودش را برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه کند.

سال 2024 با انتشار بازی‌های انحصاری ایکس باکس از جمله Hi-Fi Rush، Grounded و Pentiment برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و نینتندو سوییچ آغاز شد. گفته شده است که بازی Sea of Thieves نیز به زودی راهی این دو پلتفرم خواهد شد. با اینکه استراتژی مایکروسافت در قبال انتشار بازی‌های بیشتر برای دیگر کنسول‌ها مشخص نیست، اما چنین احتمالی وجود دارد.

طبق گفته‌های Tom Warren، مایکروسافت قصد دارد تا Sea of Thieves را به عنوان یک تست کلیدی برای انتشار بازی‌های انحصاری روی پلی‌استیشن 5 و سوییچ در نظر بگیرد. این کمپانی بازی‌های انحصاری بیشتری را به صورت مولتی پلتفرم عرضه خواهد کرد.

در یکی از این گزارشات، اعلام شد که اکثر بازی‌های ایکس باکس برای پلی‌استیشن 5 منتشر می‌شوند. اوایل سال جاری نیز آقای Phil Spencer، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، انتشار دیگر محصولات ایکس باکس را به صورت مولتی پلتفرم رد نکرد. او در این صحبت‌ها گفت: “من فکر می‌کنم که به عنوان بخشی از صنعت بازی‌های ویدیویی، ما هرگز نباید انتشار بازی‌ها به پلتفرم‌های دیگر را رد کنیم.”

جدای از چهار بازی ذکر شده که به دیگر کنسول‌ها راه یافتند، نام بازی‌های انحصاری دیگری از جمله Starfield، سری Gears of War، بازی Indiana Jones and the Great Circle، Senua’s Saga: Hellblade 2 و… ذکر شده است. در همین حین، همزمان با انتشار Hi-Fi Rush برای پلی‌استیشن 5، احتمال عرضه این بازی برای سوییچ 2 نیز وجود دارد. نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Sea of Thieves در تاریخ 11 اردیبهشت (30 آپریل) عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید