اخبار بازی

شایعه: عرضه Nintendo Switch 2 تا سال آینده تاخیر خورد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

منابع مختلف مدعی شدند که شرکت نینتندو انتشار کنسول نسل بعدی سوییچ 2 را به اوایل سال آینده موکول کرده است.

لیک‌هایی که اخیرا منتشر شدند، به گیمرها اطمینان می‌دادند که نینتندو سوییچ 2 (یا هر اسمی که کنسول نسل بعدی این شرکت دارد) در نیمه دوم سال 2024 عرضه خواهد شد، اما با ادعای چندین رسانه، به نظر می‌رسد که تغییری در برنامه‌های عرضه این محصول صورت گرفته است.

VGC گزارش داده که نسل بعدی کنسول‌های نینتندو در سه ماهه اول سال 2025 عرضه می‌شود، این خبر توسط Eurogamer نیز تایید شده است. همچنین نینتندو به شرکای شخص ثالث خود اعلام کرده که عرضه این کنسول تا سال آینده به تعویق افتاده است. بنا به گفته‌های هر دو رسانه، دلیل تاخیر کنسول جدید نینتندو اطمینان این شرکت از انتشار بازی‌های انحصاری قدرتمند است.

همچنین اینسایدر مطرح NateTheHate که پیش‌تر مدعی شده بود این کنسول بین ماه‌های اسفند تا فروردین (مارچ) معرفی می‌شود، در شبکه X اعلام کرد که درباره تاخیر این کنسول‌ چیزهایی شنیده است ولی از برنامه‌های نینتندو درباره رونمایی بازی‌های جدید اطلاعی ندارد.

سردبیر نشریه برزیلی Universo Nintendo نیز اعلام کرد که نینتندو یک‌سری بازی معرفی نشده برای کنسول سوییچ دارد که انتظار می‌رود عناوین کوچکی باشند.

در حال حاضر، بازی‌های Princess Peach: Showtime!، Luigi’s Mansion 2 HD و ریمیک Paper Mario: The Thousand-Year Door برای عرضه روی سوییچ در سال 2024 تایید شدند.

دیدگاهتان را بنویسید