اخبار تکنولوژی

OnePlus Buds Pro 3 به زودی عرضه می‌شود

OnePlus Buds Pro 3
نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق یک شایعه جدید، وان پلاس در حال کار روی Buds Pro 3 است. این شرکت Buds Pro 2 را در فوریه 2023 و سپس OnePlus Buds 3 غیرپرو را در فوریه امسال عرضه کرد و به همین دلیل تصور می‌شد که عنوان «Pro» به روال سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار وان پلاس، از فهرست محصولات حذف شده است.

اما ظاهراً اینطور نیست و OnePlus Buds Pro 3 قرار است در سطح بالاتری نسبت به Buds 3 قرار گیرد. گفته می‌شود Buds Pro 3 در رنگ‌های مشکی، طلایی و سبز عرضه می‌شود، اما طبق معمول ممکن است همه رنگ‌ها در همه بازارها، حداقل در زمان عرضه در دسترس نباشند.

OnePlus Buds 3 طبق گزارش‌ها دارای EQ، سنسورهای تشخیص پوشیدن، پشتیبانی از Fast Pair، Dolby Atmos و Zen Mode Air وان پلاس خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این محصول از اتصال دو دستگاه، پشتیبانی از شاتر دوربین و صدای فضایی برخوردار باشد.

متأسفانه جزئیات دیگری فاش نشده است، بنابراین هنوز مشخص نیست که این محصول چه زمانی عرضه می‌شود و قیمت آن چقدر خواهد بود – البته منطقی است که قیمت آن از Buds 3 در زمان عرضه گران‌تر باشد. برای توجیه قیمت بالاتر، Buds Pro 3 ممکن است دارای درایورهای صدای بزرگتر و بهتر و (امیدواریم) عمر باتری بیشتر نیز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید