اخبار بازی

بازی Persona 6 در سال 2025 منتشر می‌شود!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Persona 6 برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده و بازی چندنفره‌ای بر اساس دنیای Persona در کنار نسخه موبایلی Persona 5 سال آینده منتشر می‌شود.

استودیو Atlus در حال آماده شدن برای انتشار Persona 5 Tactica است که اواخر این هفته روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود و سپس قصد دارد Persona 3 Reload را در فوریه 2024 عرضه می‌کند.

این استودیو همچنین در حال ساخت عناوینی مانند Metaphor: ReFantazio است که در مرحله ساخت و توسعه قرار دارد و طبق شایعات، عنوان Persona 6 نیز روند توسعه را طی می‌کند. اگرچه مورد دوم هنوز اعلام نشده است، اما طرفداران می­‌توانند تا حدودی از عرضه این بازی RPG در سال آینده و در کنار سایر عناوین، اطمینان داشته باشند.

این اطلاعات توسط لیکری به نام Im A Hero Too افشا شده است که به دلیل افشای نام Persona 3 Reload قبل از معرفی رسمی آن، مورد توجه قرار گرفته بود. در یک توییت جدید، او مجددا تایید کرد که Metaphor: ReFantazio در سال 2024 در کنار “Asa” (یک بازی چند نفره که شایعه شده است شخصیت‌هایی از هر پنج عنوان را در بر می‌گیرد) عرضه می‌شود. همچنین Persona 5X هم که این اثر JRPG را به دستگاه‌های تلفن همراه می‌­آورد، به دنبال پلی‌­تست در کشورهای مختلف است.

در نهایت، طبق گزارش‌ها، Persona 6 در سال 2025 عرضه می‌شود و زمان رونمایی آن هنوز مشخص نشده است. اطلاعات زیادی در مورد این دنباله در دست نیست، اگرچه شایعات دیگر ادعا می­‌کنند که در روز اول برای ایکس‌باکس عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می­رسد عنوان جدید Shin Megami Tensei در دست ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید