اخبار بازی

استودیو SIE London پلی‌استیشن تعطیل خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پلی‌استیشن، جدیدترین عضو لیست طولانی شرکت‌هایی است که در دو ماه اول سال جاری، به صورت بی‌رحمانه‌ای کارمندان خود را اخراج کرده‌اند. با کاهش حدود 900 کارمند، تعدادی از استودیوهای فرست پارتی سونی از جمله Naughty Dog، Insomniac Games، Guerrilla Games و Firesprite تحت تاثیر این تعدیل نیرو قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی‌استیشن، در پیامی که در وبسایت رسمی سرگرمی‌های تعاملی سونی منتشر شد، تایید کرد که به عنوان بخشی از برنامه بازسازی این شرکت، بسته شدن کامل استودیو SIE London در دستور کار قرار دارد.

استودیوی SIE London در سال 2002 تاسیس شد و پس از آن به کار روی سری بازی‌های Singstar و EyeToy ادامه داد. این شرکت در نهایت بازی تحسین‌ شده Blood and Truth که در سبک شوتر اول شخص و به صورت انحصاری برای PS VR ساخته شده بود را در سال 2019 منتشر کرد.

در اکتبر 2022، این استودیو اعلام کرد که در حال کار روی یک بازی لایو سرویس برای پلی‌استیشن 5 است که در یک دنیای فانتزی از لندن معاصر جریان دارد. متاسفانه این بازی قرار بود جاه‌طلبانه‌ترین عنوان این تیم تا به امروز باشد که به دلیل تعطیلی استودیو، کنسل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید