اخبار بازی

شایعه: بازی Silent Hill 2 Remake در رویداد آینده پلی‌استیشن به نمایش درخواهد آمد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

جف گراب، روزنامه نگار مطرح صنعت بازی، ادعا کرد که سونی یک رویداد مرتبط با پلی‌استیشن را برای ماه آینده برنامه‌ریزی کرده است.

ما اولین نگاه به گیم‌پلی بازسازی بازی Silent Hill 2 را در رویداد State of Play داشتیم که در اوایل سال جاری برگزار شد. اگرچه بسیاری از افراد از نحوه نمایش تریلر راضی نبودند (از جمله سازنده خود بازی)، اما به نظر می‌رسد که کونامی قصد دارد یک شانس دیگر را در رویداد آینده سونی امتحان کند.

جف گراب، روزنامه‌نگار نسبتا معتبر صنعت گیم، در قسمت اخیر پادکست Giant Bomb، اذعان کرد که سونی یک رویداد دیگر را برای ماه می برنامه‌ریزی کرده است و بازسازی Silent Hill 2 در این رویداد، به نمایش گذاشته خواهد شد. (گزارش از طریق ResetEra).

بازسازی بازی Silent Hill 2 اخیرا توسط ESRB و همچنین سازمان رتبه‌بندی کره جنوبی، درجه‌بندی سنی دریافت کرد. در همین حال، خوب است بدانید که پلی استیشن در اوایل سال جاری، انتشار این بازی در سال 2024 را تایید کرد.

گراب مشخص نکرد که این رویداد، یک مراسم بزرگ خواهد بود یا یک State of Play معمولی. رویداد PlayStation Showcase سال گذشته، در ماه می برگزار شد، بنابراین ممکن است سونی برنامه‌های مشابهی برای امسال داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید