اخبار بازی

تعداد بازیکنان Skull and Bones کمتر از یک میلیون نفر است!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد که بازی جدید و پر حاشیه شرکت Ubisoft نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

در حالی که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League موفق به برآورده کردن انتظارات Warner Bros نشد، بازی Skull and Bones شرکت Ubisoft هم عملکرد قابل توجهی نداشت. بنا به گفته منابع مختلف از جمله Tom Henderson، کمتر از یک میلیون نفر این اثر را تجربه کردند.

تعداد این افراد به 850 هزار نفر می‌رسد که شامل حالت Trial هشت ساعته آن هم می‌شود (زمان صرف شده توسط این افراد به طور متوسط 3 الی 4 ساعت بوده است). قیمت 70 دلاری بازی یکی از فاکتورهایی است که Skull and Bones را با انتقاد روبرو کرد. یکی از افرادی که روی این پروژه کار کرده است، گفت: “فکر می‌کنم همه ما می‌دانیم که این بازی در بهترین حالت 40-30 دلار ارزش دارد، اما تعیین این موارد بر عهده ما نیست.”

پیش از عرضه، مدیر عامل شرکت Ubisoft از Skull and Bones به عنوان یک بازی کامل و وسیع یاد کرد و آن را در مقیاس عناوین AAA و حتی AAAA قرار داد. او ادعا داشت که با عرضه بازی، مردم متوجه بزرگی آن خواهند شد.

بازی Skull and Bones برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و پی‌سی عرضه شده است. این اثر در سال 2013 وارد پروسه تولید و در سال 2017 و در رویداد E3 معرفی شد. بازی با تاخیرهای متعددی روبرو شد و تیم سازنده آن را چندین بار ریبوت کرد. در حال حاضر محتوای مختلفی برای این بازی در دست تولید قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید