اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Tekken 8 لو رفت!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاریخ انتشار Tekken 8 احتمالا به طور رسمی در Gamescom Opening Night Live اعلام خواهد شد، جایی که نمایش جدید این بازی مبارزه‌ای تایید شده است.

بازی Tekken 8 از شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) امشب در مراسم افتتاحیه گیمزکام نمایش خواهد داشت و با رده‌بندی سنی اخیر آن در کره جنوبی، اعلام تاریخ انتشار آن ممکن است قریب الوقوع باشد. با این حال، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار بازی به لطف کاربر توییتر ALumia_Italia@، لو رفته باشد. او خاطرنشان کرد که این بازی مبارزه‌ای در تاریخ 4 بهمن 1402 (24 ژانویه 2024) منتشر می‌شود که با اعلام قبلی بندای نامکو مبنی بر انتشار بازی قبل از آوریل 2024، همخوانی دارد.

با توجه به اعتبار این حساب توییتری بعد از افشای موفقیت آمیز تاریخ انتشار عناوین Payday 3  و Lords of the Fallen، به نظر می‌رسد می‌توانیم به این شایعه اعتماد کنیم. با این وجود، برای جزئیات بیشتر تا انتهای امشب صبر خواهیم کرد.

بازی Tekken 8 برای ایکس باکس سری اکس و اس، پلی استیشن 5 و PC عرضه خواهد شد. این بازی که از ابتدا روی Unreal Engine 5 توسعه یافته بود، مبارزان قدیمی مانند جین کازاما، کازویا میشیما، پل فینیکس و حتی شخصیت‌هایی مانند جون کازاما است که مدت‌ها غایب بودند را به سری بازگردانده است. همچنین بازی از فهرست مبارزان کاملا جدیدی نیز برخوردار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید