اخبار بازی

سه‌گانه کلاسیک God of War بازسازی خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نیک بیکر، یکی از بنیان‌گذاران رسانه XboxEra، در مورد این شایعه گزارشی تهیه کرد؛ اما 100 درصد مطمئن نیست که نسخه بازسازی شده سه‌گانه کلاسیک God of War، در سال 2024 معرفی شود.

سری God of War یک موفقیت بزرگ برای سونی بود، مخصوصا نسخه Ragnarok که بیش از 15 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است و DLC تحسین شده Valhalla نیز اخیرا توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. با این حال، برخی هنوز هم به حس نوستالژیک نسخه‌های قدیمی God of War علاقه بیشتری دارند؛ نمایش کریتوسی که در یونان باستان در حال نبرد با زئوس و پانتئون است.

به گفته نیک بیکر، یکی از بنیان‌گذاران XboxEra، ممکن است در آینده شاهد یک ریمستر از سه‌گانه اصلی باشیم. این مجموعه برای کنسول پلی‌استیشن در دست ساخت قرار دارد، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا در انحصار پلی‌استیشن 5 است یا برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه می‌شود. بیکر همچنین 100 درصد مطمئن نبود که این مجموعه در سال 2024 معرفی شود، چه برسد به اینکه در همان سال یا سال 2025 به مرحله انتشار برسد.

این بازسازی یک ریمستر جالب خواهد بود، زیرا آخرین مجموعه از سه‌گانه اصلی God of War را در زمان پلی‌استیشن 3 دریافت کردیم. بازی God of War 3 به صورت بومی روی این پلتفرم منتشر شد و همراه با God of War Saga (که دو بازی اول و نسخه‌های Chains of Olympus و Ghost of Sparta را شامل می‌شد)، لحظات شیرینی را در نسل هفتم رقم زد. مثل همیشه، منتظر جزئیات بیشتر از این سه‌گانه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید