اخبار بازی

تاریخ برگزاری رویداد بعدی Nintendo Direct اعلام شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق گزارش‌ها، رویداد Nintendo Direct مربوط به عناوین نیمه اول سال 2024 خواهد بود. تاریخ دقیق برگزاری رویداد هنوز مشخص نیست.

حتی یک هفته هم از رویداد State of Play نگذشته است و ظاهرا یک نمایشگاه بزرگ دیگر در راه است. منابع ناشناس به رسانهNintendo Universe  گفتند که طبق گزارش‌ها، Nintendo Direct جدید بین 12 تا 15 فوریه برگزار می‌شود. ظاهرا این رویداد روی اخبار نیمه اول سال 2024 تمرکز خواهد کرد، اما مشخص نیست که آیا یک رویداد بزرگ است یا یک رویداد کوچک.

با توجه به تمایل این شرکت به برگزای رویداد در ماه فوریه، می‌توان حدس زدن که اتفاق مشابه‌ای در سال جاری نیز رخ خواهد داد. عناوین مورد انتظاری مانند Paper Mario: The Thousand-Year Door، Princess Peach: Showtime!  و Luigi’s Mansion 2 HD امسال عرضه می‌شوند، احتمالا در رویداد هفته آینده حضور خواهند داشت.

جالب‌تر این است که مایکروسافت هفته آینده یک رویداد برای اعلام سیاست‌های جدید خود برگزار می‌کند تا چشم‌انداز خود از آینده ایکس باکس را به اشتراک بگذارد. با توجه به شایعات پیرامون عرضه Sea of ​​Thieves و Hi-Fi Rush برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 5، ممکن است عناوینی چون Hi-Fi Rush در این رویداد حضور داشته باشند. زمان مشخص خواهد کرد، پس برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید