اخبار بازی

احتمال عرضه کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس در سال 2026

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اگر شایعات جدید، حقیقت داشته باشند، مایکروسافت ممکن است زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم، به چرخه حیات کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و اس پایان دهد.

انتظار بسیاری از مردم این بوده است که نسل نهم کنسول‌‌های بازی، حداکثر هشت سال دوام بیاورد و حتی اطلاعات فاش شده ادعا می‌کنند که سونی سال 2028 را برای عرضه پلی‌استیشن 6 هدف قرار داده است. در حالی که مایکروسافت نیز گفته بود که انتظار دارد نسل بعدی ایکس باکس در همان سال عرضه شود. با این حال، به نظر می‌رسد که برنامه‌ها ممکن است تغییر کرده باشند، به طوری که ظاهرا شرکت مایکروسافت به دنبال عرضه کنسول نسل بعدی خود تا چند سال آینده است.

طبق گفته کپلر در توییتر، یک دیتاماینر که قبلا جزئیات دقیقی در مورد سخت افزارهای AMD به اشتراک گذاشته و همچنین مشخصات پلی‌استیشن 5 پرو را فاش کرده بود، کنسول‌های جدید مایکروسافت زودتر از موعد عرضه می‌شوند. این افشاکننده قبلا ادعا کرده بود که ایکس‌باکس بعدی زودتر از زمان مورد انتظار، یعنی زودتر از سال‌های 2027-2028 عرضه خواهد شد و برنامه‌های مایکروسافت برای انتشار نسخه بدون دیسک ایکس‌باکس سری ایکس، ممکن است تغییر کرده باشد.

جالب اینجاست که با استناد به اطلاعات منتشر شده از دادگاه بین مایکروسافت و FTC، چشم‌انداز مایکروسافت برای کنسول بعدی ایکس‌باکس، «توسعه یک پلتفرم بازی هیبریدی نسل بعدی است که قادر به استفاده مشترک از قدرت سخت افزار و فضای ابری خواهد بود. باید که دید که مایکروسافت در ادامه چه واکنشی به این شایعات نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید