اخبار بازی

بازی Mass Effect بعدی تا قبل از سال 2029 عرضه نخواهد شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو BioWare اولین تیزر نسخه بعدی بازی Mass Effect را در اواخر سال 2020 به نمایش گذاشت، اما ممکن است هنوز چندین سال تا عرضه آن فاصله داشته باشیم.

در ماه دسامبر سال 2020، BioWare تایید کرد که کار روی قسمت بعدی مجموعه Mass Effect را آغاز کرده است، اما از آن زمان، به‌روزرسانی‌های بازی به تیزرهای کوتاه، پوسترها و موارد مشابه محدود شده است و اطلاعات بیشتری از بازی در دسترس نیست. بنابراین، این سکوت چه چیزی را در روند توسعه بازی نشان می‌دهد؟

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، به نظر می‌رسد تا انتشار بازی سال‌ها فاصله داریم. جف گراب در قسمت اخیر پادکست Game Mess Mornings، با کنایه اذعان کرد که Mass Effect بعدی هیچوقت عرضه نخواهد شد. طبق گفته گراب، این عنوان از جدول زمانی مشابه Dragon Age: Dreadwolf برای بازاریابی و عرضه پیروی می‌کند که احتمالا در سال 2024 عرضه می‌شود (بازی در سال 2018 معرفی شده بود)؛ به این معنی که بازی بعدی Mass Effect ممکن است تا سال 2028 یا حتی 2029 منتشر نشود.

در ماه آگوست، BioWare تایید کرد که عنوان بعدی Mass Effect هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد. واضح است که جزئیات بازی در حال حاضر ناچیز است، اگرچه گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که برخلاف Mass Effect: Andromeda 2017، این بازی جهان باز نخواهد بود. همچنین تایید شده است که بازی با استفاده از Unreal Engine 5 در دست ساخت قرار دارد. شرکت BioWare همچنین تایید کرد که تیزر اخیر بازی کاملا In-Engine بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید