اخبار بازی

نسخه بعدی Battlefield برای عرضه در اکتبر 2025 برنامه‌ریزی شده است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا این بازی در یک دنیای مدرن جریان دارد و همچنین دارای یک بخش مولتی‌پلیر با قابلیت پیشتبانی از 64 بازیکن خواهد بود.

شکست کیفی و تجاری Battlefield 2042 در سال 2020، کمپانی EA را وادار کرد تا این فرنچایز شوتر اول شخص را از جهات مهمی مورد ارزیابی مجدد قرار دهد؛ عملی که منجر به اتخاذ مدل توسعه چند استودیویی برای نسخه‌های آینده شد. جزئیات انتشار یافته از آینده Battlefield از زمان ایجاد این تغییرات، ناچیز بوده است؛ اما گزارش جدیدی که توسط تام هندرسون از Insider Gaming منتشر شده است، جزئیات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد.

طبق این گزارش، بازی بعدی Battlefield قرار است در اکتبر 2025 عرضه شود و به صورت داخلی با هدف “بازگشت به ریشه‌ها” توسعه می‌یابد. به این ترتیب، این بازی دارای نبردهای مولتی‌پلیر 64 نفره خواهد بود. در همین حال، این بازی سیستم چهار کلاسه سری را برمی‌گرداند و بهبودهایی در مکانیک تخریب‌پذیری اعمال می‌کند، چیزی که لیست‌های شغلی نیز تایید شده بود.

ظاهرا بازی در دنیایی مدرن (جایی بین سال‌های 2025 و 2030) اتفاق می‌افتد و تاکید بر بخش داستانی و فناوری‌های مدرن مورد استفاده در جنگ است. استفاده از این ایده در کمپین تک نفره‌ای که توسط استودیو Ridgeline Games در دست ساخت قرار دارد، هنوز مشخص نیست؛ به خصوص اینکه مارکوس لهتو، کارگردان و رئیس استودیو Ridgeline Games، اخیرا کمپانی EA را ترک کرده است.

تام هندرسون همچنین ادعا می‌کند که بازی بعدی Battlefield، با یک حالت بتل رویال رایگان که توسط استودیو Ripple Effect ساخته می‌شود، همراه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید