اخبار سینما

رایان رینولدز، تصویر جدیدی از Deadpool 3 منتشر کرد

رایان رینولدز، تصویر جدیدی از Deadpool 3 منتشر کرد
نویسنده : تحریریه۱۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رایان رینولدز، بازیگر محبوب هالیوود، در پایان سال 2023 با انتشار عکسی جدید از خود در نقش Deadpool، طرفداران این شخصیت را هیجان زده کرد. این عکس که در صفحه اینستاگرام رینولدز منتشر شده، او را در لباس Deadpool اما بدون ماسک نشان می‌دهد.

رینولدز در کپشن این عکس نوشته است:

ممنون از سال 2023. من بیشتر سال را با کار کردن و بازی کردن با افرادی که دوستشان دارم گذراندم.

با افزایش هیجان برای این فیلم، شایعات و تصاویری از پشت صحنه آن نیز در فضای مجازی منتشر شده است. رینولدز اخیرا از طرفداران خواسته است که از انتشار تصاویر فیلم خودداری کنند تا تجربه دیدن آن برای مخاطبان خراب نشود.

رینولدز در اینستاگرام خود نوشته است:

مفاجآت بخشی از جادوی فیلم‌های سینمایی هستند. برای ما مهم است که فیلم جدید Deadpool را در محیط‌های واقعی و طبیعی فیلمبرداری کنیم و از جلوه‌های ویژه عملی استفاده کنیم، نه اینکه فیلم را در داخل استودیو و با جلوه‌های دیجیتالی بسازیم. لنزهای تله‌فوتو همچنان در حال خراب کردن سورپرایزها و ایجاد مشکلات برای همه هستند.

او ادامه داد:

امیدوارم برخی از وب‌سایت‌ها و کانال‌های اجتماعی از نشان دادن تصاویر قبل از آماده شدن آن‌ها خودداری کنند. این فیلم برای لذت مخاطبان ساخته شده است و آرزوی ما این است که تا حد امکان این جادو را برای نسخه نهایی فیلم و پرده بزرگ حفظ کنیم. بخشی از دلیل اینکه مردم اسپویلر منتشر می‌کنند هیجان آن‌هاست. می‌دانم این مسائل واقعی نیستند و بخشی از “مشکلات خوب” هستند. من عاشق ساختن این فیلم هستم.

Deadpool 3 توسط Shawn Levy کارگردانی خواهد شد و هیو جکمن نیز در نقش ولورین در آن حضور خواهد داشت. Emma Corrin نیز در این فیلم بازی می‌کند.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ 26 ژوئیه 2024 اکران شود.

دیدگاهتان را بنویسید