اخبار سینما

نمایش جدید سجاد افشاریان باز هم پرفروش‌ترین شد

نمایش جدید سجاد افشاریان باز هم پرفروش‌ترین شد
نویسنده : تحریریه۲۰ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نمایش «تنهایی و تن هایی وطن هایی» به نویسندگی سجاد افشاریان و کارگردانی کیومرث مرادی در تماشاخانه ایرانشهر، پرفروش‌ترین نمایش هفته سوم آذرماه شد. این نمایش از مهرماه روی صحنه رفته است و تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان بلیت فروخته است.

سجاد افشاریان، آتنا اسدی و پرهام خاکزاد از بازیگران این نمایش هستند. و این نمایش برداشتی آزاد از نمایشنامه «پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی» نوشته ماتئی ویسنیک است.

در خلاصه نمایش «تنهایی و تن هایی وطن هایی» چنین آمده است:

ما تنها نیستیم، کم هم نیستیم، جهان لبریزه از آدم هایی که یه جایی یه لحظه‌ای موتورشون خاموش شده، مهم اینه که برن رو چال سرویس، تعمیر شن، موتورشون و روشن کنن، بعد بزنن دهن این دنیایی که می خواستن یا نمی خواستنش رو سرویس کنن.

رتبه دوم: نمایش «دنیا یه کنسرت ریکی مارتین به من بدهکاره» به نویسندگی سهند خیرآبادی و با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی با فروش بیش از ۶۵۰ میلیون تومان.

رتبه سوم: نمایش «فردریک» به نویسندگی اریک امانوئل اشمیت و کارگردانی حمیدرضا نعیمی که به تازگی در سالن اصلی تئاترشهر روی صحنه رفته است، با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان.

رتبه چهارم: نمایش «انسان/ اسب، پنچاه/ پنجاه» نوشته هاله مشتاقی نیا و مرتضی اسماعیل کاشی با کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی که در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفته است، نیز با فروش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان.

دیدگاهتان را بنویسید