اخبار بازی

فروش بازی Helldivers 2 در آمریکا همچنان رو به افزایش است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در یک اتفاق نادر در صنعت بازی، فروش بازی Helldivers 2 در ایالات متحده برای سومین هفته متوالی مسیر صعودی را طی می‌کند.

بازی Helldivers 2 به یک پدیده غیرعادی در صنعت سرگرمی تبدیل شده است؛ نه تنها به این دلیل که به موفقیتی بسیار بزرگ‌تر از آنچه سونی و استودیو Arrowhead پیش‌بینی می‌کردند، دست پیدا کرده است؛ بلکه به این دلیل که با نموداری بی‌سابقه و متقاوت نسبت به دیگر بازی‌های تازه عرضه شده، به فروش خود ادامه می‌دهد.

مت پیسکاتلا، تحلیلگر Circana، اخیرا در توییتر اذعان کرد که فروش Helldivers 2 در ایالات متحده در هفته سوم انتشارش، یک بار دیگر مسیر صعودی را  طی کرده است. این اتفاقی است که هفته گذشته نیز رخ داده بود. این بازی در بریتانیا نیز از افزایش فروش مشابهی برخوردار بوده است.

به طور معمول، بازی‌ها پس از عرضه به بالاترین میزان فروش خود می‌رسند، اما هفته به هفته این اعداد و ارقام کاهش می‌یابند؛ به این معنی که بازی Helldivers 2 در حال تجربه یک فروپاشی معکوس است. همانطور که پیسکاتلا می‌گوید، این اتفاق به ندرت در صنعت بازی دیده می‌شود.

سونی هنوز آمار فروش رسمی این بازی تیراندازی اول شخص و co-op را ارائه نکرده است، اما یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیوی بازیسازی Arrowhead، هفته گذشته اعلام کرد که حداقل نزدیک به 3 میلیون نسخه از بازی فروخته شده است؛ اگرچه این تعداد احتمالا در حال حاضر بیشتر شده است.

استودیو Arrowhead در حال کار روی محتویات پس از عرضه و رفع مشکلات Helldivers 2 است. ظاهرا ماشین‌ها و وسایل نقلیه جدید در آستانه اضافه شدن به بازی هستند. افشای اطلاعاتی اخیر، حاکی از آن است که جناح Illuminate از بازی اول نیز به‌زودی به Helldivers 2 اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید