اخبار بازی

بازی Salt and Sacrifice روی نینتندو سوییچ و استیم منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

پس از گذراندن مدت زمان انحصار زمانی در فروشگاه Epic Games رایانه‌های شخصی، Salt and Sacrifice اکنون برای Steam منتشر شده است و از Steam Deck نیز به طور کامل پشتیبانی می‌کند.

بازی Salt and Sacrifice دنباله عنوان Salt and Sanctuary به سبک مترویدوانیا است که اکنون می‌توانید آن را از طریق Steam و نینتندو سوییچ تجربه کنید. این بازی که قبلا فقط برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و فروشگاه Epic Games در دسترس بود، اکنون برای فروشگاه Steam نیز منتشر شده ‌است.

بازی Salt and Sacrifice بازیکنان را در نقش یک بازرس قرار می‌دهد که باید با Mages فاسد که پادشاهی Altarstone را به وحشت می‌اندازد، مقابله کنند. بازیکنان می‌توانند در شروع بازی، از میان هشت کلاس، کلاسی را انتخاب کنند که با سبک بازی آن‌ها سبک همخوانی دارد. با انجام این کار، آن‌ها می‌توانند پادشاه فاسد را به نابودی بکشانند.

هنگامی که بازیکنان به مناطق مختلف Salt and Sacrifice راه می‌یابند، باید با یافتن سرنخ‌های مختلف، برای شکار Mages تلاش کنند. دشمنانی که بازیکنان با آن روبه‌رو خواهند شد، عبارتند از Pyromancer، Venomancer و حتی Corpumancer. شکست دادن Mages به بازیکنان این امکان را می‌دهد که از استخوان‌های آنان برای ساختن سلاح و زره‌های جدید استفاده کنند.

بازی Salt and Sacrifice دارای یک بخش Co-op و همچنین مبارزات PvP است. این بازی از ویژگی کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید