اخبار تکنولوژی

ساعت هوشمند اقتصادی سامسونگ در راه است

گلگسی واچ 6
نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ تابستان داغی را برای عرضه گجت‌های پوشیدنی جدید پیش‌بینی کرده است. سری بسیار مورد انتظار Galaxy Ring و Galaxy Watch 7 در راه هستند. با این حال، شایعاتی در مورد یک عضو جدید و اقتصادی‌تر به این مجموعه وجود داشت که به نظر می‌رسد با یک افشای اخیر تایید شده است.

یک صفحه پشتیبانی برای یک Galaxy Watch با شماره مدل SM-R861 برای اولین بار توسط MySmartPrice در وب‌سایت‌های سامسونگ در انگلستان و آمریکای لاتین مشاهده شد. این موضوع تقریبا حضور یک مدل جدید در سری Galaxy Watch را تأیید می‌کند.

مدل SM-R861 که قبلا در FCC نیز لیست شده بود، در حال حاضر در وب‌سایت سامسونگ آمریکا نمایش داده نمی‌شود و صفحه پشتیبانی نیز جزئیاتی به جز خود شماره مدل ارائه نمی‌کند. با این حال، ظهور این شماره مدل در صفحه سامسونگ به طور قابل توجهی احتمال عرضه یک Galaxy Watch مقرون‌به‌صرفه‌تر را در سال جاری تقویت می‌کند.

بحث‌هایی در مورد نام‌گذاری این ساعت جدید توسط سامسونگ وجود داشته است. در حالی که برخی پیشنهاد می‌کنند ممکن است از نام «FE» برای Galaxy Watch استفاده شود (که معمولا برای محصولات اقتصادی‌تر سامسونگ اختصاص دارد)، برخی دیگر گمانه‌زنی می‌کنند که سامسونگ آن را Galaxy Watch 4 (2024) بنامد. برای مرجع، شماره مدل‌های سری Galaxy Watch 4 با R860 به پایان می‌رسد، به این معنی که حداقل سامسونگ این ساعت جدید را بخشی از سری Watch 4 می‌داند.

برای اکثر مردم، نامگذاری یک محصول جدید با الهام از یک مدل سه ساله ممکن است غیرمنطقی به نظر برسد، اما سامسونگ اخیرا کار مشابهی را با تبلت Tab S6 Lite (2024) انجام داد. این احتمال وجود دارد که ساعت جدید Galaxy Watch FE نامیده شود و اشاره به Galaxy Watch 4 فقط نشان می‌دهد که بازطراحی‌شده‌ی سخت‌افزار Galaxy Watch 4 با نرم‌افزار به‌روز شده است. باید صبر کنیم و ببینیم.

جزئیات بیشتر در مورد این مدل جدید همچنان کمیاب است، اما لیست FCC نشان می‌دهد که این نسخه از Galaxy Watch تنها از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند. در حالی که سامسونگ هنوز تاریخ برگزاری رویداد Galaxy Unpacked خود را تایید نکرده است، انتظار می‌رود این رویداد در تاریخ ۱۰ جولای برگزار شود. جایی که به تمام سوالات ما پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید